Звіт про проходження виробничої практики на прикладі супермаркету «Сільпо» (2010) - Про проходження практики - Звіти - Навчальні матеріали - Допоможемо студенту


Головна » Навчальні матеріали » Звіти » Про проходження практики

щоденник з практики, календарний план, обочі записи під час практики 
Звіт про проходження виробничої практики на прикладі супермаркету «Сільпо» (2010)

Звіт про проходження виробничої практики на прикладі супермаркету «Сільпо» (2010)


 Торгова мережа «Сільпо» - одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів. Мережа входить до складу торгово-промислової групи компаній України - Fozzy Group. 
 Оптову компанію Fozzy заснували в Києві в середині 1990-х четверо шкільних друзів, випускники Дніпропетровського металургійного інституту Володимир Костельман, Олег Сотников, Роман Чигир і Юрій Гнатенко. Вони зайнялися дрібнооптовими постачаннями чаю і кави, а потім переїхали до Києва і відкрили у місті Вишневе під Києвом магазин Fozzy Cash & Carry (оптовий склад з відкритою викладенням). 
 Супермаркет «Сільпо» - це магазин самообслуговування, асортимент якого налічує до 20 тис. найменувань продуктів харчування та супутніх товаров. Средняя торгова площа супермаркету «Сільпо» 1200 кв.м. У магазинах мережі "Сільпо" продаються товари під власними торговими марками - "Повна чаша" і "Премія".
 На сьогоднішній день мережа "Сільпо" - один з найуспішніших і агресивних гравців українського ринку роздрібної торгівлі. У 2004 році компанія Fozzy Group придбала у банку "Південний" мережа магазинів "Рорус" в Одесі. Через деякий час всі торгові точки "Рорус" пройшли ребрендинг і зараз працюють під вивіскою "Сільпо".
 У тому ж році "Сільпо" поглинуло столичну мережа магазинів "Тіко-Маркет".
 У лютому 2005 року стало відомо про завершення угоди з поглинання Fozzy Group мережі "Так!Маркет", що складається з 10 торгових точок (7 - у Києві, 3 - у Вінниці). Частина з них почала працювати під брендом «Сільпо».


ЗМІСТ

Вступ
1. Загальна характеристика та структура торговельного підприємства
 1.1 Загальна характеристика торговельного підприємства
 1.2 Структура торговельного підприємства
 1.3 Функціональні обов 'язки товарознавця, види робіт, що виконуються
 1.4 Динаміка товарообігу та аналіз окремих груп товарів
 1.5 Дані торговельного підприємства про виникнення дефектів під час 
транспортування, зберігання і продажу товару, види і величина витрат та методи скорочення і застереження товарів від втрат
2. Менеджмент підприємства
 2.1 Розробка стратегії і тактики та діагностики управління торговим підприємством
 2.2 Управління маркетинговою діяльністю
 2.3 Формування систем професійної структури колективу
3. Визначення вимог до якості певної групи товарів і їх відповідність вимогам стандартів та іншої нормативної документації 
 3.1 Оцінка нормативної документації
 3.2 Оцінка якості і комплектності товару, упаковки, маркування та якості тари 
 3.3 Визначення ступеня шкідливості, безпеки, екологічної чистоти тари
 3.4 Вивчення асортименту тари 
 3.5 Оцінка конкурентоспроможності товару 
4. Експертиза якості товарів (за дипломною роботою)
 4.1 Підбір бази сучасних, об 'єктивних методів визначення якості товарів
 4.2 Визначення ступеня шкідливості, безпеки, екологічної чистоти товару
 4.3 Складання висновку про можливість реалізації товару
5. Індивідуальне завдання 
Висновки
Список використаної літератури   


Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.

  Тип роботи:   звіт з практики
  Кількість сторінок:   52
  Рік захисту:   2010
  Ціна роботи:   30 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Про проходження практики | Добавив: great_scientist (28.05.2014)
Переглядів: 2957 | Теги: сільпо, супермаркет, магазин самообслуговування, Фоззі Фуд, Fozzy Group
Форма входа
Що шукаємо?
Про проходження практики
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 905

Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru