Головна » Навчальні матеріали » ІНДЗ (КПІЗи) » Психологія і педагогіка

Комплексне практичне індивідуальне завдання з дисципліни «Психологія та педагогіка» ТНЕУ (2013)

Таблиця для фіксації отриманих даних самого тестування

Кількісні показники отриманих результатів

Якісна характеристика отриманих результатів

1

2

3

1.

Органами чуття = 12

Я є людина яка краще сприймає навколишній світ органами чуття .

2.

67 балів

соціальна енергійність (СЕр) - рівень потреб в соціальних контактах, жадоба освоєння соціального прагнення до лідерства, товариськість, участь у соціальній діяльності.

3.

Спрямованість на себе =12

Спрямованість на себе характеризує особу, яка керується мотивами власного благополуччя. Особа з вираженою спрямованістю на себе зосереджена на власній персоні і практично не реагує на потреби навколишніх людей. Як правило, в першу чергу прагне досягнути власних цілей незалежно від інтересів колег, партнерів.

4.

Пугністичний =12

Пугністичний (пг) – потреба у переборенні небезпеки, на основі якої виникає зацікавленість у боротьбі .

5.

Шкала С (інтегральна) =14 (середній) ; Шкала самоповаги =9(середній);  Шкала аутосимпатії=10(середній);  

Шкала очікування позитивного ставлення від інших=5(середній) ;

Шкала самоінтересу=5(середній) ;

Шкала самовпевненості=6(середній) ;

Шкала очікування ставлення інших

=5(середній) ;

Шкала самоприйняття

=6(високий) ;

Шкала самопослідовності (самокерівництва)=3(середній);

Шкала самозвинувачення =4(середній);

Шкала самоінтересу

=4(середній) ;

Шкала саморозуміння

=2(низький).

У мене самоставлення розвинете на середньому рівні.

6.

Допитливість = 15

У мені переважає допитливість серед: - організованості - працьовитості - колективізму - допитливості - естетичного розвтку.

7.

III тип (451)

"тривожно-недовірливий" — формули малюнків: 406, 415, 424, 433, 442, 451, 460. Характеризується розмаїттям здібностей та обдарувань — від тонких ручних навиків до літературних здібностей. Людям цього типу здебільшого тісно у рамках однієї професії, вони можуть поміняти її на абсолютно протилежну і несподівану, мати також хобі, яке, по суті, є другою професією, фізично не переносять безладу і бруду, конфліктують через це з іншими людьми. Вирізняються підвищеною вразливістю і часто сумніваються в собі. Потребують м'якого підбадьорювання.

8.

Дитина = 42

Дорослий = 42

Батько = 46

Поєднання БдД інколи здатне ускладнити життя тому, хто ним володіє. "Батько" з дитячою безпосередністю ріже "правду-матінку", ні в чому не сумніваючись і не думаючи про наслідки. Але і тут немає особливого приводу для хвилювання, якщо Вас не цікавить організаторська робота, гучні компанії і Ви бажаєте побути на самоті з книгою, кульманом чи етюдником. Якщо ж ні і Ви захочете пересунути своє б на друге чи третє місце, то це можна здійснити. Вам допоможуть і так звані групи тренування, спілкування, що організовуються професійними психологами в багатьох місцях.

9.

Діловий

Діловий тип – вибирає мету і завдання, які дозволяють йому проявити енергію, оптимізм, ентузіазм, імпульсивність, потяг до пригод. Надає перевагу "чоловічим”, керівним ролям, у яких він може задовольнити свої потреби у домінантності й визнанні. Це – керівник, директор, репортер, дипломат, журналіст. Йому не до душі заняття, пов’язані з ручною працею, а також ті, які вимагають великої концентрації уваги та інтелектуальних зусиль. Надає перевагу вербальним завданням, які пов’язані з керівним статусом і владою. Агресивний.

10.

Вміння навчати

Недостатнє розуміння управлінської

праці

Недостатнє розуміння особливостей управлінської праці. Незнання науки управління, конкретних методів і прийомів впливу. Керівники, які недостатньо розуміють мотивацію працівників, і ті, управлінський стиль яких застарів, негуманний, неетичний, обмежені недостатнім розумінням суті управлінської справи.

Недостатнє розуміння особливостей управлінської праці, мотивації персоналу; застарілі, негуманні або не сумісні уявлення про роль керівника.

 

 

 

Висновки за результатами самотестування

 

Висновки

Зміст

 

1. За результатами самотестування я є людина…

 

Егоїстична, яка має великий потенціал але не викорисовує його, також може людина яка може бути чудовим директором але не оже навчати інших, і не маю недостатнє розуміння особливостей управлінської праці .

 

2. На мою думку, результати самотестування співпадають/не співпадають з моєю самооцінкою, тому що…

 

Як на мене то резльтати самотестування співпадають з реальністю на 50-70% не більше .

 

3. Моя власна програма самоудосконалення і самореалізації має містити:

 

1. на протязі наступних 5 років хочу володіти знаннями з програмування.

2. Робота→ гроші→ дім→ сім’я

3. потрібно ставити собі цілі у житті і досягнувши одної ставити іншу і ніколи не розслаблятися. Тому спершу закінчу університеті знайду хорошу висооплачувану роботу а потім буде видно.

!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!!
↑↑​​​​​​​↑ Контактні дані ↑↑↑


Подібні роботи


Категорія: Психологія і педагогіка | Добавив: admin (17.06.2013)
Переглядів: 1628 | Теги: педагогіка», завдання, (2013), ТНЕУ, «Психологія, та, практичне, дисципліни, Комплексне, індивідуальне
Форма входа
Що шукаємо?
Правознавство
Контроль та ревізія в митних органах
Страхування
Фіскальне адміністрування
Фіскальна безпека
Інформаційні системи і технології
Фінансова діяльність суб'єктів підприємництва
Історія економіки та економічної думки
Маркетинг
Місцеві фінанси
Податкова система
Соціальне страхування
Менеджмент
Фінанси
Політологія
Світові торгові системи
Бюджетна система
Банківські операції
Фінансове регулювання ЗЕД
Українська мова
Гроші та кредит
Національна економіка
Центральний банк і грошово кредитна політика
Економіка і фінанси страхових фірм
Міжнародна економіка
Філософія
Статистика
Макроекономіка
Податкова система
Соціологія
Психологія і педагогіка
Інформатика
Міжнародний менеджмент
Менеджмент персоналу
Стратегічне управління
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 987

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru