Факторний аналіз підприємства з міжнародною діяльністю на прикладі ЗАТ «Крафт Фудз Україна» (2013)
Актуальність. В умовах ринкової економіки функціонує багато підприємств, що випускають аналогічну продукцію і ведуть жорстоку боротьбу за споживача, результатом якої є формування рівня конкурентоспроможності. Конкурентоспроможність підприємства визначається його здатністю випускати і реалізувати на ринку продукцію, переваги якої досягаються серед інших підприємств даної галузі усередині країни й за її межами. Рівень конкурентоспроможності підприємства залежить від ряду чинників та факторів, які на конкретному ринку можуть бути досить різними: одні фактори впливають суттєво, інші – ні; вплив певних факторів призводить до позитивних змін, інших – до негативних. Тому вивчення рівня та напрямку впливу факторів і чинників конкурентоспроможності вимагає від сучасного підприємства наявності потужного апарату моніторингу та дослідження ринку. Основним засобом вивчення зазначеного питання є факторний аналіз. Оскільки грамотно побудована факторна модель конкурентоспроможності підприємства дозволить визначити величину зміни рівня конкурентоспроможності під впливом змін того чи іншого фактора або чинника. Об’єктом є міжнародна економічна діяльність підприємства в синтезі її регулятивних і управлінських аспектів, середовища бізнесу та його суб’єктів. Завдання. Перед виконанням даної роботи ми поставили перед собою такі завдання:
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑