Звіт про проходженння виробничої практики на прикладі ТОВ «Світанок» (торгівля прод. товарами) (2011) - Про проходження практики - Звіти - Навчальні матеріали - Допоможемо студенту


Головна » Навчальні матеріали » Звіти » Про проходження практики

щоденник з практики, календарний план, обочі записи під час практики 
Звіт про проходженння виробничої практики на прикладі ТОВ «Світанок» (торгівля прод. товарами) (2011)

Звіт про проходженння виробничої практики на прикладі ТОВ «Світанок» (торгівля прод. товарами) (2011)


 Товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ) “Світанок” розташоване в м. Овруч, вул. Радянська, 42. ТОВ “Світанок” має в своєму підпорядкуванні 5 магазинів, які розташовані в різних районах міста.
 Магазин “Гастроном”, магазин №10 знаходяться в центрі міста, магазин №18 – на північній околиці міста, магазин № 25 – західна околиця міста, магазин №20 – район великого ринку.
ТОВ “Світанок” засноване в березні 1996 р. Засновниками товариства є громадяни-члени трудового колективу в кількості 21 особи.
 Товариство має самостійний баланс, поточний та інші рахунки у ВАБ №2946 м. Овруча , діє на основі повного госпрозрахунку і веде фінансово-господарську діяльність у відповідності з  Статутом і діючим законодавством.
 Товариство має печатку зі своєю назвою, кутовий штамп.
 Основним видом діяльності товариства є роздрібна торгівля продовольчими товарами.  Товариство може здійснювати і інші види діяльності, що не заборонені законодавством. Це, зокрема, передавати торгову площу в оренду іншим особам. Товариство створене з метою одержання прибутку від різних видів діяльності.
 Торгівля - широка область підприємницької діяльності і сфера прикладення праці - в останні роки отримала нові імпульси свого розвитку, значно розширила “поле і правила гри” в економіці перехідного періоду. В неї влилося багато підприємницьких людей і фірм, втому числі і ТОВ “ Світанок”. Керівництво підприємства вимушене кожного дня вирішувати багато проблем організаційного, економічного та фінансового характеру, які вимушені вирішувати інтуїтивно, методом "проб і помилок", отримуючи постійно практичний досвід. Процес насичення споживчого ринку товарами і зростання, а конкуренції вимагає глибоких і всебічних знань його основ в розрізі різних аспектів торгової діяльності, комплексного підходу до багато аспектної торгової діяльності, нових цільових орієнтирів розвитку торгових підприємств, сучасного методичного апарату аналізу, планування і контролю. Управління підприємством здійснюється за допомогою різних методів торгового менеджменту, який формує раціональні управлінські рішення з питань розвитку конкретного підприємства, координацію різних напрямків його діяльності і забезпечення ефективності кінцевих результатів.


ЗМІСТ

1. Індивідуальне завдання з діагностики ТОВ «Світанок»
1.1. Діагностика економічної політики держави по відношенню до ТОВ «Світанок» 
1.2. Організація економічної роботи на підприємстві
1.3. Система корпоративного управління на підприємстві
1.4. Оцінка організаційної структури підприємства за класифікаційними ознаками і структурою управління
1.5. Оцінка структури підприємства за розміщенням ресурсів
1.6. Облікова політика підприємства, фінансова, податкова та статистична звітність
1.7. Визначення інвестиційної моделі діяльності підприємства
1.8. Оцінка рівня оптимізації формування майна та джерел його утворення
1.9. Управління прибутковістю підприємства за інформаційними ресурсами фінансової, податкової та статистичної звітності
1.10.    Оцінка мотивації працівників підприємства
1.11.    Планування і прогнозування потенціалу підприємства
1.12.    Аналітична і контрольна робота на підприємстві
1.13.    Правові засади регулювання діяльності на підприємстві
1.14.    Система оподаткування підприємства
1.15.    Оцінка ризику банкрутства підприємства, його конкурентоспроможності і рейтингу серед суб’єктів господарювання на регіональному рівні 
2. Апробація дипломної роботи
2.1. Теоретичні основи побудови економічного механізму господарської діяльності підприємства
2.2. Обгрунтування методики економічної діагностики підприємства, оцінка вітчизняного та зарубіжного досвіду підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства
2.3. Інформаційне та внутрішнє нормативне забезпечення аналітичних досліджень щодо підвищення конкурентоспроможності продукції ВАТ «Овруцький хлібзавод»
2.4. Визначення змісту суб’єктів і об’єктів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства 
2.5. Оцінка впливу конкурентоспроможності продукції підприємства на прибутковість господарської діяльності
Список використаної літератури
Додатки


Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.

  Тип роботи:   аналітична робота
  Кількість сторінок:   61
  Рік захисту:   2011
  Ціна роботи:   30 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Про проходження практики | Добавив: great_scientist (14.05.2014)
Переглядів: 663 | Теги: звіт з практики, Звіт про проходження, звіт торгівельне підприємство, практика на підприємстві, торгівля товарами, практика торгівля
Форма входа
Що шукаємо?
Про проходження практики
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Що Вас привело на наш сайт?
Всього голосували: 443

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru