Звіт про проходження виробничої практики на прикладі туристичного агенства «Магнолія» (2015)
Туризм давно визнано одним з пріоритетних напрямків національної культури й економіки. Туризм як одна з найбільш перспективних та динамічних галузей світового господарства отримав усі умови для інтенсивного розвитку. Значення туристичного бізнесу постійно зростає. Це пов’язано із підвищенням його впливу на розвиток міжнародних зв’язків, пожвавлення економічного стану країни та окремих регіонів, можливістю поповнення валютних надходжень. Завдання виробничої комплексної практики: - узагальнення інформації про стан роботи підприємства на ринку товарів та послуг, її аналіз, виявлення основних факторів, що обумовлюють фактичний стан діяльності підприємства; - обґрунтування висновків та пропозицій щодо підвищення ефективності діяльності підприємства; - ознайомлення із функціональними обов'язками службових осіб із профілю професійної діяльності, їх функція¬ми, правами та обов'язками на підприємствах туристичної індустрії. - закріплення і поглиблення отриманих знань в період теоретичного навчання і набутих практичних навичок самостійної роботи за фахом; Успішна діяльність і динамічний розвиток кожної організації, незалежно від її форми власності та галузевої приналежності, залежить від ефективної роботи зовнішнього і внутрішнього середовища діяльності організації. На цьому ґрунтується мета практики: дослідити організацію діяльності туристичного агентства, поглибити та закріпити теоретичні знання і набути необхідних практичних навичок і досвіду роботи в галузі управлінської, планово-економічної, маркетингової діяльності, опанування організаційно-технологічним процесами, що відбуваються на підприємствах використовуючи набуті теоретичні знання. Базою практики є підприємства туристської сфери, а саме: туристичне агентство «Магнолія», готель «Оптіма Черкаси», сушi-бар «Фугу».
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. Організація роботи підприємств туристичного, готельного та ресторанного господарства РОЗДІЛ 2. Організація роботи турагентства «Магнолія» РОЗДІЛ 3. Управлінська діяльність турагентства «Магнолія» РОЗДІЛ 4. Планово-економічна діяльність турагентства «Магнолія» РОЗДІЛ 5. Маркетингова діяльність турагентства «Магнолія» РОЗДІЛ 6. Пропозицій щодо удосконалення діяльності турагентства «Магнолія» Висновки Список використаної літератури та джерел Додатки
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑