Звіт про проходження виробничої практики на прикладі приватному фермерському господарстві «Томаш» (2008) - Про проходження практики - Звіти - Навчальні матеріали - Допоможемо студенту


Головна » Навчальні матеріали » Звіти » Про проходження практики

щоденник з практики, календарний план, обочі записи під час практики 
Звіт про проходження виробничої практики на прикладі приватному фермерському господарстві «Томаш» (2008)

Звіт про проходження виробничої практики на прикладі приватному фермерському господарстві «Томаш» (2008)


 В основі поняття «маркетинг» (англ. marketing) лежить термін «ринок» (англ. market). Це поняття в найбільш загальному виді припускає ринкову діяльність. Під маркетингом розуміється такий вид ринкової діяльності, при якому виробником використовується системний підхід і програмно-цільовий метод вирішення господарських проблем, а ринок, його вимоги і характер реакції є критерієм ефективності діяльності.
 Важливе місце в ринкових відносинах належить маркетингу саме у сфері виробничого і торговельного бізнесу, оскільки тут стоїть питання реалізації товару (продукції) та послуг.  Успішна маркетингова діяльність у цих сфера дає змогу отримувати високі результати.
 Маркетингова діяльність саме у цих галузях повинна забезпечити:
  надійну, достовірну і своєчасну інформацію про ринок, структуру і динаміку  конкретного попиту, смаки і переваги покупців, тобто інформацію про зовнішні умови функціонування фірми;
  створення такого товару, набору товарів (асортименту), що більш повно задовольняє вимогам ринку, чим товари конкурентів;
  необхідний вплив на споживача, на попит, на ринок, що забезпечує максимально можливий контроль сфери реалізації.
 В основі діяльності виробників, що працюють на основі принципів маркетингу, лежить девіз: робити тільки те, що вимагають ринок, покупець. Вихідним моментом, що лежить в основі маркетингу, виступає ідея людських нестатків, потреб, запитів. Звідси сутність маркетингу гранично коротко перебуває в наступному: варто робити тільки те, що безумовно знайде збут, а не намагатися нав'язати покупцю «неузгоджену» попередньо з ринком продукцію.


ЗМІСТ


Відгук про проходження практики від керівника
Щоденник практики
Розділ 1. Теоретичні основи маркетингової діяльності
1.1 Організація маркетингу на підприємстві
1.2 Сутність та особливості маркетингового планування
1.3 Система маркетингових стратегій підприємства
1.4 Моделювання каналів просування продукції 
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності на ФГ “Томаш”
2.1 Загальна характеристика підприємства
2.2 Аналіз маркетингових стратегій для ФГ “Томаш”
2.3 Планування маркетингової діяльності ФГ “Томаш”
2.4 Аналіз збутової діяльності підприємства
2.5 Перспективи розвитку маркетингової діяльності на ФГ “Томаш”
Висновки
Література


  Тип роботи:   звіт з практики
  Кількість сторінок:   36
  Рік захисту:   2008
  Ціна роботи:   22 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Про проходження практики | Добавив: great_scientist (24.04.2014)
Переглядів: 2352 | Теги: практика сільське господарство, практика фермерське господарство, Звіт про проходження, звіт з практики, виробнича практика, фермерське господарство
Форма входа
Що шукаємо?
Про проходження практики
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 903

Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru