Звіт про проходження виробничої практики на прикладі підприємство з транспортування газу ВАТ «Львівгаз» (2004)
Засновником АТ “Львівгаз” є держава в особі Державного комітету по нафті і газу. АТ є правонаступником ДП по газифікації та газопостачанню “Львівгаз”. Контрольний пакет акцій перебуває в незмінному вигляді у НАК “Нафтогаз України” та ДК “Газ України”. Основні види діяльності: - постачання природного та зрідженого газу усім категоріям споживачів; - транспортування газу; - розвиток газифікації області та власних виробничих баз; - інші роботи та послуги і межах статуту. Техніко-економічні показники роботи ВАТ “Львівгаз” У 2003 році ВАТ “Львівгаз” здійснював роботу, згідно статуту – забезпечення безперебійного та безаварійного газопостачання м. Львова та області, а також іншу роботу по обслуговуванню, розвитку та вдосконаленню існуючих газових мереж. Організаційну структуру ВАТ “Львівгаз” подано на рис. 1. Перспективним є і подальше розширення організаційної структури, оскільки персонал як управлінців, так і робітничий повністю не укомплектований, а впровадження нових технологій вимагає залучення нових кадрів. Пріоритетним напрямом розширення є створення фактичного відділу маркетингу, який на даний існує на підприємстві лише формально. У 2003 р. АТ забезпечувало безперебійне транспортування природного та попутного газу споживачам області. Подача обсягів газу для його подальшого транспортування розподільчими мережами здійснювалась через ГРС чотирьох газотранспортних організацій, а саме: УМГ “Львівтрансгаз” через 80 ГРС протранспортовано 2212,7 млн. м3 (94,64%); ГПУ “Львівгазвидобування” через 15 ГРС протранспортовано 122,1 млн. м3 (5,22%); УМГ “Прикарпаттрансгаз” через 1 ГРС протранспортовано 0,18 млн. м3 (0,01%); НГВУ “Борислвнафтогаз” через два замірні вузли подано 3,2 млн. м3 (0,13%).
ЗМІСТ
1. Загальні відомості про підприємство 2. Організація маркетингової діяльності на підприємстві 3. Дослідження галузевої структури 4. Аналіз комплексу маркетингу 4.1. Товарна політика 4.2. Політика ціноутворення 4.3. Організація збуту продукції 4.4. Маркетингові комунікації 5. Охорона праці та навколишнього середовища 6. Індивідуальне завдання: “Сервісне обслуговування споживачів”
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑