Звіт про проходження виробничої практики на прикладі готелю «Forum Beach» (2014) - Про проходження практики - Звіти - Навчальні матеріали - Допоможемо студенту


Головна » Навчальні матеріали » Звіти » Про проходження практики

щоденник з практики, календарний план, обочі записи під час практики 
Звіт про проходження виробничої практики на прикладі готелю «Forum Beach» (2014)

Звіт про проходження виробничої практики на прикладі готелю «Forum Beach» (2014)


 Гостинність - це одне з понять цивілізації, яке завдяки прогресу і часу перетворилося на потужну індустрію, у якій працюють мільйони професіоналів, створюючи усе найкраще споживачам послуг (туристів). Індустрія гостинності включає у собі різні сфери діяльності людей - туризм, готельний і ресторанний бізнес, громадське харчування, екскурсійну діяльність, організацію виставок і  проведення різних наукових конференцій.
 Готель - це щось більше, ніж просто місце для ночівлі, він багато в чому визначає спосіб життя - на той час, поки триває подорож, доки гість проживає у готельному номері.
 Заклади готельно-туристичного комплексу надають споживачам  не лише послуги, пов'язані з відпочинком, екскурсіями тощо, а й також послуги пов’язані з харчування.
 Заклади ресторанного господарства в готелях представлені різними типами: ресторан, кафе, бар, буфет, їдальня, закусочна, в яких використовуються різні форми обслуговування.
 Ресторани можуть обслуговувати як організований контингент (мешканців готелю), так і неорганізований (широкі верстви населення міста та його гостей). Вони надають споживачам широкий спектр послуг. Місця розташування закладів ресторанного господарства при готелі можуть бути різноманітними: на першому поверсі споруди, на поверхах, на даху, у вигляді літнього внутрішнього двору, зимового саду чи оранжереї (система замкненого простору) тощо.
 Основний метод обслуговування споживачів у ресторані - офіціантами. Застосовуються наступні форми обслуговування споживачів офіціантами: індивідуальний та бригадний.
 Наявність кафе при готелі не є обов'язковою, але більшість готелів визнають за краще мати поряд з ресторанами і невелике кафе, завдяки якому вдається розширити асортимент десертних страв, напоїв та інших виробів кулінарного та кондитерського спрямування; запропонувати метод самообслуговування, який більше влаштовує споживачів з обмеженим часом на користування послугами закладів ресторанного господарства. У кафе в деяких випадках застосовується метод обслуговування офіціантами. 
 Бари - найпоширеніший тип закладів ресторанного господарства при готелі, який надає можливість споживачам, окрім споживання продукції на місці, відпочити в затишному оточенні, послухати музику, розважитись. Залежно від місця розташування, бари класифікуються як вестибюльні (лоббі-бар), ресторанні, допоміжні, бенкетні, при басейні, фітнес-центрі, сауні, міні-бари в номерах готелю тощо. Найчастіше бари знаходяться в безпосередній близькості від ресторанів. У деяких готелях один або декілька барів розміщуються на першому поверсі, в загальній гостинній готелю. Цей бар можуть відвідувати як мешканці готелю, так і інші контингенти споживачів. Як правило, асортимент страв, який у ньому пропонується, обмежений і включає кілька складних бутербродів - асорті, незначну кількість холодних закусок, дві-три нескладні гарячі закуски, два-три види десерту, гарячі напої. Перелік алкогольних та безалкогольних напоїв значно ширший і відображає концептуальність бару та алкогольну політику закладу ресторанного господарства готельного комплексу взагалі.  Обслуговування здійснюється барменом за барною стійкою та офіціантом у залі за столиком. На поверхах та даху багатоповерхової споруди також можуть бути розміщені поверхові бари. Для цього вибирають зручні для споживачів місця, враховуючи мальовничі краєвиди з вікон бару. Бари також можуть знаходитися у підвальних приміщеннях (спортивній, ігровій, оздоровчій зонах та аквазоні тощо).


ЗМІСТ


ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 
 1.1. Знайомство з базою практики
 1.2. Правила внутрішнього трудового розпорядку, техніка безпеки на підприємстві 
 1.3 Правила санітарного стану ГК «Forum Beach»
 1.4. Організаційна структура управління готельного комплексу «Forum Beach» 
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ І ТЕХНОЛОГІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ГОТЕЛІ
 2.1. Організація та функції адміністративно – управлінської служби 
 2.2. Організація і технологія обслуговування гостей службою бронювання 
 2.3. Організація і технологія обслуговування гостей службою прийому і розміщення.
 2.4. Організація і технологія функціонування служби номерного фонду
 2.5. Організація і технологія функціонування служби обслуговування приміщень вестибюльної групи
 2.6. Організація й технологія надання послуг з харчування у готелі 
РОЗДІЛ 3. ВИДИ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ У ГОТЕЛІ «Forum Beach» ТА ФОРМИ ЇХ НАДАННЯ
РОЗДІЛ 4. ДОКУМЕНТАЦІЯ ГК, ЇЇ ВИДИ
 4.1. Адміністративна документація
 4.2. Нормативна документація
 4.3. Експлуатаційно – технологічна документація
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 


  Тип роботи:   звіт з практики
  Кількість сторінок:   40
  Рік захисту:   2014
  Ціна роботи:   35 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Про проходження практики | Добавив: great_scientist (26.11.2014)
Переглядів: 3577 | Теги: звіт готель, готель, практика готель
Форма входа
Що шукаємо?
Про проходження практики
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Що Вас привело на наш сайт?
Всього голосували: 433

Статистика

Онлайн всього: 8
Гостей: 8
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru