Головна » Навчальні матеріали » Звіти » Про проходження практики

щоденник з практики, календарний план, обочі записи під час практики 
Звіт про проходження виробничої практики на прикладі готелю «Донбас Палас» (2010)

Звіт про проходження виробничої практики на прикладі готелю «Донбас Палас» (2010)


 «Донбас Палас» - восьмиповерховий п'ятизірковий готель обслуговування, розташований у центрі Донецька. Готель обслуговування Донбас Палас є членом асоціації The Leading Hotels of the World c 11.12.2005. З 2005 по 2007 роки Донбас Палас був нагороджений World Travel Awards Association, тобто отримав звання "Найкращий готель України". У 2006-2007рр. ДП став кращим бізнес-готелем України згідно WTAA. 
 1. Готель пропонує для розміщення 129 номерів наступних категорій: стандартний номер, представницький номер, люкс, представницький люкс, президентський люкс та королівський люкс. Гості можуть вибрати номер з ліжком Queen, King або з двома окремими ліжками Twin.  Передбачені номери для некурящих гостей та людей з обмеженими фізичними можливостями.  Оснащення номерів включає: мінібар з різними напоями та закусками, супутникове телебачення з дистанційним управлінням, телефон з голосовою поштою, доступ в Інтернет, прес для штанів, сейф, систему клімат-контролю, розетки для підключення модему і ноутбука. Ванні кімнати обладнані підігрівом підлоги, телефоном, феном, збільшувальним дзеркалом і гучномовцем. У всіх номерах надається набір елітної косметики по догляду за тілом та волоссям. Готель Донбас Палас запрошує гостей відвідати кілька ресторанів і барів: ресторан Brasserie des Artistes на 44 посадочних місця, що пропонує широкий вибір страв європейської та української кухонь, ресторан L'Opera, виконаний у стилі Франції XVII століття, який також функціонує в якості концертного і банкетного залів , ресторан Fusion на 50 посадочних місць, в меню якого представлені тайська, японська, китайська і малайзійська кухні, лобі-бар на першому поверсі готелю, що пропонує широкий вибір домашньої випічки, тістечок, кави, чаю та інших напоїв, а також італійський ресторан La Terrazza . 
 Готель Донбас Палас пропонує необхідну технічну та організаційну підтримку заходів будь-якого формату. Готель має в своєму розпорядженні бальних залом L'Opera Ballroom, бізнес-центром і конференц-залами Azov Suite і Kalmius Suite, оснащеними за останнім словом техніки. Azov Suite являє собою великий конференц-зал загальною місткістю до 160 чоловік, обладнаний телефонним зв'язком, бездротовим доступом в Інтернет, аудіо та відеосистемами.  При необхідності Azov Suite можна розділити на два конференц-зали з незалежними системами звуку і світла. Конференц-зал Kalmius Boardroom розрахований на 12 осіб і підходить для проведення ділових зустрічей і заходів невеликого формату. Бізнес-центр готелю надає послуги ксерокопіювання, телефонного та факсимільного зв'язку, ламінування, кольоровий і чорно-білого друку, сканування, перекладу, набору тексту, переплетення документів, високошвидкісного доступу в Інтернет. Вишукано оформлений зал L'Opera Ballroom вміщає до 200 персон і підходить для проведення офіційних зборів або спеціальних заходів, а також використовується як концертний зал. 
 Підкоряється менеджерові служби прийому і розміщення. 
Виконує таку роботу: 
• Здійснює прийом і обробку замовлень на бронювання як за тривалий, так і за короткий строк, включаючи реєстрацію і облік заявок в журналі бронювання. 
• Перевіряє інформацію, що надається клієнтом. 
• Постійно контролює стан номерного фонду, враховує наявність готельних номерів в цілях їх максимальної реалізації послугах. 
 Введення в обслуговування в готельних номерах: 
Обслуговування в готельних номерах працює в аналогічний спосіб ресторана. Клієнт робить замовлення, кухарі роблять їжу, і доставляє його серверу. Це, однак, має свої суттєві відмінності. З одного боку, обслуговування готельних номерів відбувається з готельного номера. По-друге, сервери зазвичай не перевірити гостя неодноразово протягом усього прийому страви. І нарешті, гость може виставити в коридор брудний посуд після закінчення прийому страви, залишивши його для співробітників готелю. 


ЗМІСТ


1. Загальна характеристика бази практики 
2. Організація роботи основних служб готельного підприємства 
2.1 Склад служб на підприємстві, їх стисла характеристика. 
2.2 Організація роботи служби прийому та розміщення. 
2.3 Організація роботи служби обслуговування в готелі. 
2.4 Організація роботи служби експлуатації номерного фонду. 
2.5 Організація роботи служби безпеки. 
3. Аналіз організації надання послуг харчування при готелі 
3.1 Склад підприємств харчування і їх стисла характеристика. 
3.2 Характеристика виробничого процесу на підприємствах харчування. 
3.3 Аналіз організації обслуговування у торговельних залах підприємств харчування. 
3.4 Аналіз організації роботи служби Room Service. 
3.5 Організація обслуговування окремих заходів та контингентів у готелі. 
4. Особливості обслуговування груп іноземних туристів у готелі. 


  Тип роботи:   звіт з практики
  Кількість сторінок:   28
  Рік захисту:   2010
  Ціна роботи:   20 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 

!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!!
↑↑​​​​​​​↑ Контактні дані ↑↑↑


Подібні роботи


Категорія: Про проходження практики | Добавив: great_scientist (23.04.2014)
Переглядів: 2169 | Теги: практика в готелі, готель Донбас Палас, звіт з практики, звіт виробнича практика, практика готель
Форма входа
Що шукаємо?
Про проходження практики
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Що Вас привело на наш сайт?
Всього голосували: 709

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru