Звіт про проходження педагогічної практики на прикладі дисципліни “Основи правового консалтингу” в Львівській комерційній академії (2012) - Про проходження практики - Звіти - Навчальні матеріали - Допоможемо студенту


Головна » Навчальні матеріали » Звіти » Про проходження практики

щоденник з практики, календарний план, обочі записи під час практики 
Звіт про проходження педагогічної практики на прикладі дисципліни “Основи правового консалтингу” в Львівській комерційній академії (2012)

Звіт про проходження педагогічної практики на прикладі дисципліни “Основи правового консалтингу” в Львівській комерційній академії (2012)​


 У відповідності до сучасних соціальних замовлень підготовка фахівців вищої освіти повинна ґрунтуватися на методологічній основі. Магістри юридичних спеціальностей повинні володіти не тільки знаннями, вміннями і навичками діяльності у відповідній галузі, а й уміти навчати інших, розробляти методологічні основи управління навчально-освітнім процесом у системі підготовки і перепідготовки управлінських кадрів.
 Метою практики є формування у студентів навичок методики викладання дисциплін фахового спрямування, ознайомлення студентів із основами педагогічної роботи у навчальних закладах, навчальною та навчально-методичною роботою; набуття ними педагогічного досвіду з підготовки та проведення різних форм занять, набуття навичок педагогічної роботи з юридичної підготовки кадрів, розроблення методичних матеріалів для читання лекцій та проведення семінарських (практичних) занять, організації самостійної роботи студентів та оцінювання їх знань; оволодіти педагогічними формами освітньої взаємодії зі студентами, навчитися творчо застосовувати знання і способи діяльності, засвоєні під час вивчення дисциплін. 
 Мета педагогічної практики – формування готовності магістрів до викладацької діяльності з навчальних дисциплін правової тематики.
 Завдання педагогічної практики:
поглиблення і розширення набутих теоретичних знань із юридичних і психолого-педагогічних дисциплін, застосування їх у вирішенні конкретних педагогічних завдань під час практики;
формування у студентів психолого-педагогічних та методичних умінь викладати відповідні навчальні дисципліни у системі вищої школи;
вироблення умінь організовувати основні форми навчання у вищій школі, застосовувати сучасні технології й методики навчання;
вироблення умінь розробки методичних матеріалів для читання лекцій та проведення семінарських (практичних) занять, організації самостійної роботи студентів та оцінювання їхніх знань;
формування умінь професійного і педагогічного спілкування зі студентською аудиторією;
формування інтересу до виконання завдань практики, прагнення досягти успіху;
виховання професійно важливих якостей особистості майбутнього педагога;
виховання персональної відповідальності за самостійну професійно-педагогічну діяльність;
вироблення творчого, дослідницького підходу до педагогічної діяльності, набуття умінь аналізу результатів своєї праці, формування потреби в самоосвіті та самовихованні.
 Без висококваліфікованих, творчо обдарованих управлінських кадрів, здатних нестандартно вирішувати складні проблеми сьогодення, неможливо побудувати демократичну і правову державу та вийти на рівень високо розвинутих країн. Це стосується і професійної вищої освіти. Підготовка сучасних висококваліфікованих юристів відповідно до вимог ринкового середовища потребує удосконалення змісту, форм і методів навчального процесу.
 На прикладі дисципліни “Основи правового консалтингу ” в Львівській комерційній академії, IV рівня акредетації я провела педагогічну практику. Організацію і методику навчального процесу розкриваю нижче.


ЗМІСТ


Вступ
Основна частина.
Висновки.
Список використаних джерел.
Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях
1. Загальні положення охорони праці
2. Аналіз стану виробничих умов - виробнича санітарія. Характеристики робочого приміщення
3. Мікроклімат
4. Організація робочого місця і роботи
5. Санітарно-гігієнічні вимоги до умов праці
6. Заходи безпеки під час роботи з обладнанням, об’єктами дослідження і речовинами.
7. Протипожежні заходи
Індивідуальний план педагогічної практики
План-конспект лекції з курсу «Основи правового консалтингу», на тему «Правове регулювання відносин щодо правового консалтингу»
План-конспект семінарського заняття на тему: «Правове регулювання відносин щодо правового консалтингу»
Аналіз навчального заняття з «Цивільного права України»
Індивідуальне завдання з педагогіки: «Вияв та аналіз проблем соціальної адаптації студентів»
Список використаних джерел
Додатки


Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.

  Тип роботи:   звіт з практики
  Кількість сторінок:   46
  Рік захисту:   2012
  Ціна роботи:   15 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Про проходження практики | Добавив: great_scientist (01.04.2014)
Переглядів: 244 | Теги: “Основи, правового, на, проходження, дисципліни, Звіт, практики, прикладі, ПЕДАГОГІЧНОЇ, про
Форма входа
Що шукаємо?
Про проходження практики
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 899

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru