Головна » Навчальні матеріали » Курсові роботи » Менеджмент

Розробка стратегії диференціації ВАТ «Ватра» (2009)

Курсова робота: Розробка стратегії диференціації ВАТ «Ватра» (2009)


 Електричне світло визначає якість життя та комфортність стану людини. Погане світло може стати причиною втоми, дратівливості та інших неприємних наслідків. Та навпаки, якщо світло спроектоване правильно, це дозволяє працювати продуктивніше. Є підприємства, що виготовляють  різні види світильників. Але, тільки ВАТ «Ватра» пропонує освітлення від А до  Я. Освітлювальні прилади високої споживчої якості, що перевірена часом – ось кредо даного підприємства. Практично всі галузі економіки та соціальна сфера застосовують високоефективні вироби ВАТ «Ватра», яке знаходиться у місті Тернопіль та є найбільшим вітчизняним виробником світильників різноманітного призначення.
 Саме це підприємство та будівельні компанії приватної форми власності є суб’єктами аналізу у даній курсовій роботі.  Предметом аналізу служить його маркетингова товарна політика. Об’єктом аналізу є растрові світильники та ринок освітлювальних приладів для  адміністративно-громадських приміщень міста Києва та Київської області. 
 Донедавна ріст різновидів потреб та запитів на освітлювальні прилади для адміністративно-громадських приміщень стримувався комбінацією взаємозалежних факторів: низькою купівельною спроможністю гривні до євродолару; відсутністю пропозиції; низькою конкуренцією на ринку офісів, торгових приміщень і робочої сили. Компанії не були готові платити більше за покращення освітлення, так як у цьому не було потреби ні для залучення орендаторів, ні покупців, ні висококваліфікованого персоналу. Зараз ситуація значно змінюється. Зростає попит на різноманітніші, елегантніші та ефективніші рішення.
 Найбільшим попитом серед освітлювальних приладів для адміністративно-громадських приміщень користуються растрові світильники. Вони бувають накладні та ті, що вбудовуються у підвісну стелю.
 Растровий світильник, що вбудовується — це світильник для підвісних стель із решіткою, яка віддзеркалює світлові промені.
 Цей вид світильників вже протягом 10 років характеризується найбільшим попитом. Але сьогодні спостерігається зниження темпів росту ринку растрових світильників з 20% до 10-15%. Частка продажу цієї серії світильників у місті Києві та Київській області становить 30-35%  загального обсягу реалізації адміністративно-громадського освітлення (у грошовому вираженні). Але поступово реалізація растрових світильників знижується (для порівняння ще 3-4 роки назад їх питома вага у загальному обсязі продажу адміністративно-громадського освітлення складала 70-75%), бо споживачі схиляються до використання нових видів світильників [24]. 
 Недивно, що більша частина виробників та торговців “світлом” надають перевагу пропонувати клієнтам популярний товар, і, відповідно у сегменті растрових світильників, що вбудовуються у підвісні стелі, спостерігається найжорстокіша конкуренція та поступове насичення ринку. Але зараз компанії-конкуренти намагаються не вв’язуватися у цінові війни, надаючи перевагу залученню клієнта через добре обслуговування та вдосконалення товару.
 ВАТ «Ватра» є першою компанією, що налагодила виробництво растрових світильників в Україні і до сьогодні в умовах жорсткої конкуренції займає одну з лідируючих позицій.
 Метою даної курсової роботи є розробка стратегії модифікації, а саме диференціації, растрових світильників «Ватра» на ринку адміністративно-громадського освітлення м. Києва та Київської області.  
 Для реалізації поставленої мети роботи були сформульовані наступні завдання: аналіз методологічних підходів до стратегії модифікації; наведення відомостей про ВАТ «Ватра», її організаційну структуру та асортимент; характеристика растрових світильників, як технічна, так і ринкова (тип ринку та попиту, сегментація, позиціонування, конкурентні позиції); визначення трьох рівнів товару та життєвого циклу, на якому знаходяться растрові світильники. І вже на основі аналізу перелічених факторів буде розроблена стратегія модифікації растрових світильників.


ЗМІСТ


Вступ
1. Методологічні підходи до стратегії модифікації
Висновок
2. Характеристика растрового світильника «Ватра»
 2.1. Загальні відомості про ВАТ «Ватра»
 2.2. Асортиментна політика ВАТ «Ватра»
 2.3. Технічна характеристика растрового світильника «Ватра»
 2.4. Ринкові характеристики растрового світильника «Ватра»
 2.4.1. Тип ринку і тип попиту
 2.4.2. Сегментування та позиціонування
 2.4.3. Конкурентні позиції
Висновок
3. Товарна політика
 3.1. Три рівні товару
 3.1.1. Товар за задумом
 3.1.2. Товар у реальному виконанні
 3.1.2.1. Властивості
 3.1.2.2. Якість
 3.1.2.3. Дизайн
 3.1.2.4. Товарні знаки
 3.1.3. Товар з підкріпленням
 3.1.3.1. Допродажний сервіс
 3.1.3.2. Післяпродажний сервіс
 3.2.Життєвий цикл товару
Висновок
4. Стратегія модифікації растрового світильника «Ватра»
Висновок
Висновки
Список використаної літератури


  Тип роботи:   курсова робота
  Кількість сторінок:   32
  Рік захисту:   2009
  Ціна роботи:   25 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Менеджмент | Добавив: great_scientist (30.05.2014)
Переглядів: 326 | Теги: Ватра, стратегія підприємства, стратегія модифікації, Стратегія, стратегія диверсифікації
Форма входа
Що шукаємо?
Аудит
Банківська діяльність
Бухгалтерський облік
Бюджетна система
Геодезія, картографія, упоравління територіями
Гроші та кредит
Економіка
Економіка підприємств
Зовнішньо-економічна діяльність
Маркетинг
Менеджмент
Митна справа
Педагогічні дисципліни
Податкова система
Психологія і педагогіка
Страхування
Управління проектами
Фінансове право
Фінансовий облік
Математика
Фінанси
Фінансовий аналіз
Право
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Що Вас привело на наш сайт?
Всього голосували: 538

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru