Головна » Навчальні матеріали » ІНДЗ (КПІЗи) » Маркетинг

Аналіз міжнародної маркетингової діяльності компанії «Coca-Cola» (2012)

Аналіз міжнародної маркетингової діяльності компанії «Coca-Cola» (2012)


 Компанія Кока-Кола (The Coca-Cola Company) створює та здійснює маркетинг брендів та торгових марок. Заснована у 1886 році. Компанія, окрім маркетингу, виробляє для своїх виробництв-ботлерів сиропи для виготовлення напоїв під близько 400 брендами. Компанія  Кока-Кола розробляє і реалізує маркетингові стратегії. Головний офіс Компанії розташовується в Атланті, а місцеві представництва розміщені у більш ніж 200 країнах світу.
 Торговельна марка Coca-Cola була зареєстрова в Патентному Бюро США 31 січня 1893 р.  Сироп для Coca-Cola за даними компанії створив фармацевт з Атланти (штат Джорджія) доктор Джон Стит Пембертон 8 травня 1886 року. У суміші з содової водою сироп перетворився на новий напій, під назвою Coca-Cola. [13].
 Компанія є однією з найбільших в США, її акції допущені до торгівлі на майданчику NYSE і входять в індекси DJIA і S & P 500.
 Згідно з даними Yahoo! Finance 67% акцій належить 1302 інстуціональним і взаємним фондам.  Найбільшими з них є фонди:
 − Berkshire Hathaway, Inc — 8,61 %,
 − Suntrust Banks, Inc. — 3,68 %,
 − Capital World Investors — 3,29 %,
 − Barclays Global Investors UK Holdings Ltd — 3,19 %,
 − State Street Corporation — 3,02 %.
 Іншим фондам окремо належить менше 3% акцій. Голова ради директорів і генеральний директор з липня 2008 року - Мухтар Кент.


ЗМІСТ


1. Загальна інформація про компанію.
2. Система збуту і ринкова частка. 
3. Споживачі.
4. Конкуренти.
5. Продукція, торгова марка.
6. Фінансові дані.
7. Маркетингові стратегії Компанії Coca-Cola.
Висновки
Список використаних джерел


  Тип роботи:   реферат
  Кількість сторінок:   29
  Рік захисту:   2012
  Ціна роботи:   20 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Маркетинг | Добавив: great_scientist (19.05.2014)
Переглядів: 604 | Теги: Coca-Cola, маркетинг, компанія Кока-Кола, стратегія підприємства, аналіз Coca-cola
Форма входа
Що шукаємо?
Правознавство
Контроль та ревізія в митних органах
Страхування
Фіскальне адміністрування
Фіскальна безпека
Інформаційні системи і технології
Фінансова діяльність суб'єктів підприємництва
Історія економіки та економічної думки
Маркетинг
Місцеві фінанси
Податкова система
Соціальне страхування
Менеджмент
Фінанси
Політологія
Світові торгові системи
Бюджетна система
Банківські операції
Фінансове регулювання ЗЕД
Українська мова
Гроші та кредит
Національна економіка
Центральний банк і грошово кредитна політика
Економіка і фінанси страхових фірм
Міжнародна економіка
Філософія
Статистика
Макроекономіка
Податкова система
Соціологія
Психологія і педагогіка
Інформатика
Міжнародний менеджмент
Менеджмент персоналу
Стратегічне управління
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 909

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru