Аналіз міжнародної маркетингової діяльності компанії «Coca-Cola» (2012)
Компанія Кока-Кола (The Coca-Cola Company) створює та здійснює маркетинг брендів та торгових марок. Заснована у 1886 році. Компанія, окрім маркетингу, виробляє для своїх виробництв-ботлерів сиропи для виготовлення напоїв під близько 400 брендами. Компанія Кока-Кола розробляє і реалізує маркетингові стратегії. Головний офіс Компанії розташовується в Атланті, а місцеві представництва розміщені у більш ніж 200 країнах світу. Торговельна марка Coca-Cola була зареєстрова в Патентному Бюро США 31 січня 1893 р. Сироп для Coca-Cola за даними компанії створив фармацевт з Атланти (штат Джорджія) доктор Джон Стит Пембертон 8 травня 1886 року. У суміші з содової водою сироп перетворився на новий напій, під назвою Coca-Cola. [13]. Компанія є однією з найбільших в США, її акції допущені до торгівлі на майданчику NYSE і входять в індекси DJIA і S & P 500. Згідно з даними Yahoo! Finance 67% акцій належить 1302 інстуціональним і взаємним фондам. Найбільшими з них є фонди: − Berkshire Hathaway, Inc — 8,61 %, − Suntrust Banks, Inc. — 3,68 %, − Capital World Investors — 3,29 %, − Barclays Global Investors UK Holdings Ltd — 3,19 %, − State Street Corporation — 3,02 %. Іншим фондам окремо належить менше 3% акцій. Голова ради директорів і генеральний директор з липня 2008 року - Мухтар Кент.
ЗМІСТ
1. Загальна інформація про компанію. 2. Система збуту і ринкова частка. 3. Споживачі. 4. Конкуренти. 5. Продукція, торгова марка. 6. Фінансові дані. 7. Маркетингові стратегії Компанії Coca-Cola. Висновки Список використаних джерел
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑