Головна » Навчальні матеріали » Курсові роботи » Економіка

Конкурентні стратегії у сфері малого бізнесу (приватне підприємство Науково-технічний центр «Промтехкомплект») (2012)

Курсова робота: Конкурентні стратегії у сфері малого бізнесу (приватне підприємство Науково-технічний центр «Промтехкомплект») (2012)


 Дана робота присвячена дослідженню і глибокому аналізу конкурентних стратегій в сфері малого бізнесу. В розрізі даної теми в роботі також розкрито проблеми переходу сучасних компаній до управління, орієнтованого на клієнта,розроблено варіант сучасної маркетингової концепції як складової процесу реалізаціїконкурентної стратегії міжнародної фірми та запропоновано новиймеханізм управління процесом реалізації стратегії конкурентної боротьби.
 Актуальність даної теми зумовлена тим, що в умовах ринкової економіки питання підвищення ефективності діяльності малих підприємств набуває все більшого значення. Досягнення належного рівня конкурентоспроможності міжнародної фірми на певному ринку можливе лише за обрання нею ефективної стратегії конкурентної боротьби. В свою чергу, управління такими заходами також вимагають від організації певних зусиль, а їх ефективність напряму впливає на результативність діяльності всього підприємства. На даний момент застосування конкурентних стратегій є одним із найбільш дієвих інструментів посилення переваг малих фірм в процесі боротьби за споживача.
 На питання про поняття, види, цілі існування та механізм реалізації стратегій конкурентної боротьби, а також методи управління даними процесами на малих підприємствах намагалисяв своїх наукових працях дати відповідь як вчені, так і практики, серед яких Б. Оллін, М. Портер, А. Сміт, Е. Хекшер та інші. Серед російських та українських вчених даній проблемі приділяли увагу такі дослідники, як Т. Бєлова, А. Дунська, Н. Тарнавська, О. Чернега, Н. Коленкова та інші.
 Отже, об’єктом даного дослідження є стратегія конкурентної боротьби як метод досягнення фірмами конкурентних переваг, а предметом -аналіз ефективності реалізації даних стратегійв сфері малого бізнесу.
 В роботі ми ставимо за мету проаналізувати процес формування і розвитку конкурентних стратегій на малих підприємствах, виявити особливості їх розробки та реалізації, а також  відслідкувати їх вплив на ефективність діяльності організації в цілому. Для досягнення даної мети, визначимо для себе наступні завдання:
- проаналізувати існуючі теоретико-методологічні підходи до формування конкурентних стратегій на малому підприємстві;
- виявити роль стратегій конкурентної боротьби в здійсненні операційної діяльності фірм;
- ознайомитися з особливостями механізму ведення конкурентної боротьбидосліджуваного підприємства;
- здійснити аналіз конкурентоздатності організації та її продукції;
- виявити недоліки та розробити ряд практичних рекомендацій стосовно побудови механізму управління процесом реалізації стратегії конкурентної боротьби на досліджуваному підприємстві.
 Задля досягнення поставлених завдань в роботі було використано такі методи наукових досліджень, як синтез (пункт 3.2), метод статистичної обробки інформації (пункти 2.1, 2.2, 2.3), а також метод моделювання (пункти 2.2, 2.3).
 Практична значимість роботи полягає в перспективі використання розроблених механізмів прийняття управлінських рішень стосовно методів ведення конкурентної боротьби, застосуванні виведеної в процесі дослідження маркетингової концепції, що є найбільш ефективною на даному етапі розвитку досліджуваному ринку і у перспективі втілення в життя розробленої методики вдосконалення організаційних важелів управління процесом реалізації конкурентної стратегії на малому підприємстві.
 Робота складається з трьох розділів. Загальний обсяг роботи - 54  сторінки, з них 43 припадає на виклад матеріалу. В роботі наведено 13таблиць, 5 рисунків і 4 додатки, використано 21 наукове літературне джерело.


ЗМІСТ


Вступ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ В СФЕРІ МАЛОГО БІЗНЕСУ
1.1. Сутність, значення та цілі створення стратегій конкурентної боротьби 
1.2. Класифікація конкурентних стратегій малого бізнесу
1.3. Процес розробки та реалізації стратегій конкурентної боротьби в сфері малого бізнесу 
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА НТЦ «ПРОМТЕХКОМПЛЕКТ» 
2.1. Загальна характеристика підприємства
2.2. Оцінка міжнародної конкурентоспроможності продукції  та конкурентного середовища фірми
2.3 Рівень розвитку та система управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства 
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПП НТЦ «ПРОМТЕХКОМПЛЕКТ»
3.1. Вдосконалення організаційних важелів застосування стратегії конкуренції на підприємстві
3.2. Розробка ефективної маркетингової концепції як складової процесу реалізації конкурентної стратегії міжнародної фірми
3.3. Вдосконалення підходів до оцінки ефективності управління процесом реалізації стратегії конкурентної боротьби
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ


  Тип роботи:   курсова робота
  Кількість сторінок:   54
  Рік захисту:   2012
  Ціна роботи:   30 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Економіка | Добавив: great_scientist (16.05.2014)
Переглядів: 438 | Теги: стратегія підприємства, конкурентні стратегії, конкурентоспроможність, конкурентоспроможність продукції, малий бізнес
Форма входа
Що шукаємо?
Аудит
Банківська діяльність
Бухгалтерський облік
Бюджетна система
Геодезія, картографія, упоравління територіями
Гроші та кредит
Економіка
Економіка підприємств
Зовнішньо-економічна діяльність
Маркетинг
Менеджмент
Митна справа
Педагогічні дисципліни
Податкова система
Психологія і педагогіка
Страхування
Управління проектами
Фінансове право
Фінансовий облік
Математика
Фінанси
Фінансовий аналіз
Право
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 930

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru