Організація маркетингових досліджень на підприємстві ПСП «Вікторія» (2012) - Маркетинг - Курсові роботи - Навчальні матеріали - Допоможемо студенту


Головна » Навчальні матеріали » Курсові роботи » Маркетинг

Організація маркетингових досліджень на підприємстві ПСП «Вікторія» (2012)

Курсова робота: Організація маркетингових досліджень на підприємстві ПСП «Вікторія» (2012)


 Спочатку маркетингові дослідження стали проводитися в США (на початку XX ст.), потім більш активно в США і Європі після Другої світової війни, коли став активно формуватися "ринок покупця". Щодо України, то, зрозуміло, перші замовлення на подібні дослідження стали з'являтися лише з 1994-1995 pp. Проте становлення інфраструктури служб, що функціонують у цій галузі, йде швидкими темпами і вже сьогодні в країні (не тільки в Києві) нараховуються десятки служб, що проводять маркетингові дослідження.
 Реалії активних ринкових перетворень, що набирають все більших темпів в Україні, як і в інших постсоціалістичних країнах, глибоко змінюють всю систему відносин між державою і підприємствами, підприємствами і споживачами їхньої продукції, навряд чи дозволяють сумніватися у важливості й актуальності маркетингових досліджень. Дійсно, вони стають більш масовими і всеосяжними в міру переходу економік різних країн від "ринку продавця – до "ринку покупця" .
 Маркетингові дослідження - це збір, обробка і аналіз даних про ринки, конкурентів, споживачів, ціни, ринкові можливості фірми з метою зниження підприємницького ризику в процесі прийняття управлінських рішень[2].
 Активізація підприємницької діяльності в Україні, забезпечення життєдіяльності діючих і новостворених підприємств в умовах розгортання конкуренції на ринку неможливі без попереднього проведення маркетингового дослідження, виявлення сприятливих можливостей і бар'єрів у зовнішньому середовищі, пов'язаних з реалізацією цілей підприємства.
 Завданням даної курсової роботи є виявити ступінь підготовки із питань вибору та розробки маркетингової стратегії комплексу маркетингових заходів, товарної, цінової, збутової політики та просування товарів.
 Актуальність теми полягає в тому, що маркетингові заходи є вкрай необхідними для економічного процвітання підприємства, і правильна розробка їх – це шлях до добробуту в нових економічних умовах.
 Метою курсової роботи є систематизація, розширення і закріплення теоретичних знань із маркетингу, застосування їх при вирішенні конкретних економічних проблем, розвиток навичок самостійної роботи та опанування методикою маркетингових досліджень при вирішенні визначених у курсовій роботі питань.
 Об'єктом  маркетингового  дослідження є сільськогосподарська продукція ПСП «Вікторія».
 Предмет маркетингового дослідження  є теоретико-методологічні і прикладні проблеми організації маркетингових заходів підприємства.
 У ході дослідження використовувалися загальнонаукові методи, методи порівнянь, угруповань, спостереження, обстеження, комплексної оцінки, аналітичні процедури й ін.
 Практична значимість дослідження полягає в тому, що в роботі зроблена спроба розкрити деякі аспекти розробки ефективного маркетингового комплексу підприємства.


ЗМІСТ


Вступ 
Розділ 1. Сутність маркетингових досліджень         
1.1  Еволюція маркетингових досліджень    
1.2  Основні етапи проведення маркетингових досліджень
1.3  Аналіз основних напрямків маркетингових досліджень
Розділ 2. Аналіз організації та проведення маркетингових досліджень підприємством ПСП «Вікторія»
2.1  Організаційно-економічна характеристика підприємства ПСП «Вікторія»
2.2  Аналіз маркетингової діяльності підприємства ПСП «Вікторія»
Розділ 3. Удосконалення маркетингових досліджень на підприємстві ПСП «Вікторія»
3.1   Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності ПСП «Вікторія»
3.2   Розробка SWOT - аналізу для підприємства ПСП «Вікторія»
Висновки 
Список використаних джерел


  Тип роботи:   курсова робота
  Кількість сторінок:   46
  Рік захисту:   2012
  Ціна роботи:   25 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Маркетинг | Добавив: great_scientist (19.04.2014)
Переглядів: 564 | Теги: «Вікторія», досліджень, на, (2012), маркетингових, ПСП, підприємстві, організація
Форма входа
Що шукаємо?
Аудит
Банківська діяльність
Бухгалтерський облік
Бюджетна система
Геодезія, картографія, упоравління територіями
Гроші та кредит
Економіка
Економіка підприємств
Зовнішньо-економічна діяльність
Маркетинг
Менеджмент
Митна справа
Педагогічні дисципліни
Податкова система
Психологія і педагогіка
Страхування
Управління проектами
Фінансове право
Фінансовий облік
Математика
Фінанси
Фінансовий аналіз
Право
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 904

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru