Курсова робота: Конкурентні переваги підприємства та способи їх досягнення на прикладі ПАТ «Піонтекс» (виробник нетканих матеріалів) (2013)
Одна з найважливіших задач розвитку підприємства і країни в цілому, нерозривно пов`язана з ефективністю виробництва, забезпечення випуску необхідної кількості сучасних виробів та покращення якості, досягнення конкурентоспроможності продукції на ринку. Актуальність теми підтверджує досвід нашої країни, те, що протягом багатьох десятків років у нашій країні, в умовах високої монополізації виробників та торгових представників, регулятором виробництва продукції був не реальний попит, а виробництво й адміністративно-командний механізм розподілу, що регулювали споживання, формували потреби і випуск показників. У цих умовах проблема конкурентоздатності підприємства і продукціїу виробників практично не вставала, а якщо і виникала, то зважувалася лише у відношенні тієї продукції, що підлягала реалізації на зовнішньому рику. З розвитком ринкового механізму ця проблема в нашій країні, природно, різко загострилася, і її вирішення жадало від усіх суб'єктів ринку активного пошуку шляхів і методів підвищення конкурентоздатності вироблених і споживаних товарів. У зв'язку з цим у сучасній економіці головним напрямком фінансово-економічної і виробничо-збутової стратегії кожного торгового підприємства стає підвищення конкурентоздатності для закріплення його позицій на ринку з метою одержання максимального прибутку. Метою роботи є дослідження основних конкурентних переваг та способи їх досягнення конкретним підприємством в залежності від ситуації, що складається. Конкурентоспроможність потенціалу підприємства необхідно розглядати як важливе стратегічне завдання, а формування потенціалу - як основне завдання системи конкурентоспроможності підприємства.
ЗМІСТ
Вступ Розділ 1. Конкурентоспроможність потенціалу підприємства 1.1. Сутнісна характеристика конкурентоспроможності потенціалу підприємства 1.2. Підходи до оцінки конурентоспроможності потенціалу підприємства Розділ 2. Оцінка потенційних можливостей підприємства та його місце серед конкурентів 2.1. Характеристика об'єкту аналізу та його діяльності 2.2. Визначення ринкової позиції ПАТ “Піонтекс” та його конкурентоспроможності Розділ 3. Основи управління конкурентоспроможністю потенціалу підприємства 3.1. Оцінка конурентоспроможності потенціалу підприємства 3.2. Напрями щодо покращення рівня конкурентоспроможності підприємства Висновки Список використаних джерел
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑