Головна » Навчальні матеріали » Курсові роботи » Економіка підприємств

Конкурентні переваги підприємства та способи їх досягнення на прикладі ПАТ «Піонтекс» (виробник нетканих матеріалів) (2013)

Курсова робота: Конкурентні переваги підприємства та способи їх досягнення на прикладі ПАТ «Піонтекс» (виробник нетканих матеріалів) (2013) 


 Одна з найважливіших задач розвитку підприємства і країни в цілому, нерозривно пов`язана з ефективністю виробництва, забезпечення випуску необхідної кількості сучасних виробів та покращення якості, досягнення конкурентоспроможності продукції на ринку. 
 Актуальність теми підтверджує досвід нашої країни, те, що протягом багатьох десятків років у нашій країні, в умовах високої монополізації виробників та торгових представників, регулятором виробництва продукції був не реальний попит, а виробництво й адміністративно-командний механізм розподілу, що регулювали споживання, формували потреби і випуск показників.
 У цих умовах проблема конкурентоздатності підприємства і продукціїу виробників практично не вставала, а якщо і виникала, то зважувалася лише у відношенні тієї продукції, що підлягала реалізації на зовнішньому рику.
 З розвитком ринкового механізму ця проблема в нашій країні, природно, різко загострилася, і її вирішення жадало від усіх суб'єктів ринку активного пошуку шляхів і методів підвищення конкурентоздатності вироблених і споживаних товарів. У зв'язку з цим у сучасній економіці головним напрямком фінансово-економічної і виробничо-збутової стратегії кожного торгового підприємства стає підвищення конкурентоздатності для закріплення його позицій на ринку з метою одержання максимального прибутку.
 Метою роботи є дослідження основних конкурентних переваг та способи їх досягнення конкретним підприємством в залежності від ситуації, що складається.
Конкурентоспроможність потенціалу підприємства необхідно розглядати як важливе стратегічне завдання, а формування потенціалу - як основне завдання системи конкурентоспроможності підприємства.


ЗМІСТ


Вступ
Розділ 1. Конкурентоспроможність потенціалу підприємства
1.1. Сутнісна характеристика конкурентоспроможності потенціалу підприємства
1.2. Підходи до оцінки конурентоспроможності потенціалу підприємства
Розділ 2. Оцінка потенційних можливостей підприємства та його місце серед конкурентів
2.1. Характеристика об'єкту аналізу та його діяльності
2.2. Визначення ринкової позиції ПАТ “Піонтекс” та його конкурентоспроможності
Розділ 3. Основи управління конкурентоспроможністю потенціалу підприємства
3.1. Оцінка конурентоспроможності потенціалу підприємства
3.2. Напрями щодо покращення рівня конкурентоспроможності підприємства
Висновки
Список використаних джерел


  Тип роботи:   курсова робота
  Кількість сторінок:   41
  Рік захисту:   2013
  Ціна роботи:   25 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Економіка підприємств | Добавив: great_scientist (17.04.2014)
Переглядів: 668 | Теги: ПАТ, переваги, досягнення, на, способи, їх, та, підприємства, Конкурентні, прикладі
Форма входа
Що шукаємо?
Аудит
Банківська діяльність
Бухгалтерський облік
Бюджетна система
Геодезія, картографія, упоравління територіями
Гроші та кредит
Економіка
Економіка підприємств
Зовнішньо-економічна діяльність
Маркетинг
Менеджмент
Митна справа
Педагогічні дисципліни
Податкова система
Психологія і педагогіка
Страхування
Управління проектами
Фінансове право
Фінансовий облік
Математика
Фінанси
Фінансовий аналіз
Право
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 923

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru