Звіт про проходження виробничої практики в дошкільному навчальному закладі компенсуючого типу № 35 для дітей із вадами слуху (2013)
З 8 квітня по 31 травня професійну практику проходила у дошкільному навчальному закладі компенсую чого типу№ 35 для дітей із вадами слуху. Слух відіграє велику роль в інтелектуальному та мовному розвитку дитини. За допомогою слуху дитина може контролювати власну мову і порівнювати з мовою оточуючих - так вона здатна засвоювати не тільки правильну вимову, а й лексико-граматичні засоби мови. Для дітей з вадами слуху в нашій країні існують спеціальні дошкільні заклади. Одним із таких закладів є дошкільний заклад №35 компенсуючого типу. Порушення слухового аналізатора створює певні обмеження або неможливість сприйняття звукових явищ:мови; звуків; шуму;музики і створює незвичайні умови психологічного розвитку нечуючої дитини, що дає обмеженний потік інформації. Тому програма яку використовують у даному дошкільному навчальному закладі спрямована на розвиток памяті; мислення; сприйняття; уваги; уяви;дрібної моторики тощо. Розумовий розвиток дитини охоплює і розвиток сприймання; пізнавальних здібностей; памятті уяви; уваги; опанування способів і методів пізнання. Щоб дитина самостійно навчалась засвоювати знання і стала творчо мислити потрібно організована, цілеспрямована взаємодія дитини яка має вади слуху з чуючою дитиною.
ЗМІСТ
ВСТУП Розділ I.ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО РОБОТУ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 1.1 Особливості оформлення робочого місця практичного психолога. 1.2 Напрямки роботи практичного психолога 1.3 Спостереження за проведенням індивідуального занять 1.4 Конспект проведення групових занять 1.5 Ознайомлення з особливостями використання відео інтерактивного тренінгу Розділ II. ВИКОНАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗАВДАНЬ 2.1 Проведення тренінгового заняття з педпрацівниками дитячого закладу. 2.2 Проведення психологічного ообстеження 2.3 Складання психологічної характеристики 2.4 Особливості проведення індивідуальних та групових занять ВИСНОВКИ ДОДАТКИ
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑