Звіт про проходження технологічної практики на прикладі «Агрофірма «Постолівська» (2015)
«Агрофірма «Постолівська» була створена в 2009 році. Сьогодні – це одна із провідних агропромислових компаній України, один з виробників сільськогосподарської продукції в Україні та світі. «Агрофірма «Постолівська» – товариство з обмеженою відповідальністю, створене відповідно до законодавства України . Метою діяльності ТзОВ «Агрофірма «Постолівська» є здійснення всіх видів підприємницької діяльності, не заборонених українським законодавством, для одержання прибутку, задоволення інтересів учасників, а також задоволення потреб споживачів у товарах, послугах та роботах агрофірми. Досліджувана «Агрофірма «Постолівська» займається вирощуванням та реалізацією сільськогосподарських культур, а саме: зерно, зернобобові, пшениця, кукурудза, картопля, сіно, велика рогата худоба, свині та молоко; здійсненням роздрібної і оптової торгівлі. Згідно статуту предметом діяльності ТзОВ «Агрофірма «Постолівська»» є: -ведення сільського господарства; -оптова торгівля сільськогосподарськими продуктами; -розведення великої рогатої худоби; -розведення свиней; -виробництва м’яса та субпродуктів; -надання технічної допомоги в обробітку землі та збирання урожаю; -інвестиційна діяльність; -і інше. Земельні угіддя «Агрофірма «Постолівська» сконцентровані на Західній Україні, чорноземи якої є одними з найродючіших земель у світі. «Агрофірма «Постолівська» вирощує 11 культур. Структура посівів компанії організована так, що дозволяє повною мірою використовувати землі та виробничі потужності протягом усього року.«Агрофірма «Постолівська» вирощує як озимі, так і ярові сорти пшениці, проте посіви озимої пшениці переважають. Яру пшеницю вирощують в рамках програми чергування культур. Загальна збиральна площа – приблизно547,9 га. Протягом звітного періоду основна діяльність компанії була спрямована на розширення складських приміщень та придбання нової техніки. Одна з провідних ролей на підриємстві належать основним засобам. У 2014році вартість основних засобів становить 26938 тис. грн. Формуючи асортимент і структуру випуску продукції ТзОВ «Агрофірма «Постолівська» враховує попит на види продукції (визначення поточних і перспективних потреб споживачів). За аналізований період дохід від реалізації продукції становить 50867 тис. грн, що на 12006 тис. грн. менше, ніж у 2012 році. У процесі аналізу потрібно відмітити сильні та слабкі сторони агрофірми. Сильними сторонами ТзОВ можна вважати: -родючість ґрунтів; -наявність робочої сили; -використання новітньої техніки та технологій; -попит на сільськогосподарську продукцію. Слабкими сторонами ТзОВ «Агрофірма «Постолівська»» є: -залежністьвід природно-кліматичних умов; -висока вартість палива, електроенергії, засобів по догляду за рослинами; -великі податкові платежі; -конкурентоспроможність підприємства; -зв’язки з різноманітними компаніями; -багаторічний досвід; -налагодження ринків збуту як вітчизняних так і іноземних -невигідні транспортні перевезення, що зумовлені великими масштабами співпраці з іншими компаніями та фірмами. Щоб успішно функціонувати на ринку, товариство з обмеженою відповідальністю повинне чітко визначити параметри дослідження зовнішнього середовища і вибрати чинники, які впливають на діяльність товариства. Це чинники мікро- та макросередовища. Зовнішнє середовище агрофірми – сукупність суб’єктів господарювання, економічних, суспільних і природних умов, що діють у глобальному оточенні. Макросередовище охоплює матеріально-технічні й економічні умови, суспільні відносини та інші чинники, що впливають на діяльність товариства. До них належать демографічні, економічні, політичні та інші чинники, що постійно змінюються і є джерелом постійного занепокоєння для агрофірми. Мікросередовище – середовище прямого впливу на підприємство. До нього належить постачальники, посередники, конкуренти, споживачі тощо. Внутрішнє середовище – внутрішні чинники, які впливають на діяльність підприємства. До них належать наявність основних, виробничих фондів, обігові кошти, трудові ресурси, інформація. Дослідимо фатори мікросередовища підприємства. До них належать: - посередники; -споживачі; -постачальники; -конкуренти. Основними постачальниками паливо-мастильних матеріалів виступають ТОВ «Гусятин «Агропостач», ТОВ «Промислові мастила», агрохімікати здобуває через ПАТ «УкрАгро НПК», ТзОВ «Хімагромаркетинг», ТОВ «Агрохімзахист»; запасних частин до сільськогосподарських машин – ТОВ «Амако Україна», ТОВ «Укрзапчастина», ТОВ «Омега-Автопоставка», ТзОВ «Агро-Союз-Хмельницький». Насіння культур – в основному, вирощують у власному господарстві, а відновлення перспективних сортів – з насінницьких господарств системи НПО УААН.: Київський насіннєвий завод , Українська продовольча компанія. Необхідну сільськогосподарську техніку ТзОВ закупляє в «Техноторг-Дон», «ТОВ «Унікредит Лізинг», ТзОВ ТПК «Донанаб-Захід», а також від заводів-виробників України (м. Дніпропетровськ, Харків, Кіровоград), також через представників іноземних фірм-виробників, дилерів, відповідно до дійсного проекту за допомогою кредитних ресурсів та лізингу. На сьогодні найкрупнішими споживачами є зернотрейдери й ХПП регіону – ПАТ «Оболонь», ПАТ «Райз», ТОВ «Хоростківський цукровий завод», а також м’ясокомбінати регіону й населення.
ЗМІСТ
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑