Ринкові умови діяльності підприємств вимагають прийняття оптимальних управлінських рішень щодо визначення обсягів виробництва товарів, обрання цільових ринків їх реалізації, пошуку покупців своєї продукції. Це передбачає наявність достовірної ринкової інформації, яку «Луцьк Фудз» отримує самостійно і на її основі визначає найбільш ефективні напрями діяльності.
Підприємство є власником відомих торгових марок "РУНА", "ВИТЯЗЬ" та "КЕТЧА". Завод виробляє легке масло "Руна", освоєно виробництво соусів томатних в асортименті на будь-які вибагливі смаки та уподобання споживача, а саме: серія "Українських" соусів пропонує: "Український з перцем", "Український з коріандром", "Український з часником", "Український класичний". Для гурманів пропонує соус "Гострий екстра", "Кетча", "Херсонський", а також випускає традиційний соус "Краснодарський класичний". Підприємство виробляє аджики в асортименті: "Фірмова", "Поліська", "По-грузинські", "По-кавказьки", "По-домашньому". В 2003 році український споживач отримав нові види соусів з добавками - "Томатті з грибами", "Томатті з оливками", "Томатті з болгарським перцем", "Томатті з цибулею та морквою", які вже високо оцінені клієнтами. Асортимент солодких безалкогольних напоїв включає 11 видів. На підприємстві проводиться розлив підземних мінеральних вод (лікувальна, столова, лікувально-столова) з двох свердловин, що розташовані безпосередньо на території підприємства. Це мінеральні води "Волинська. Жива вода" та "Луцька. 900 М", які видобувають з глибини 300 та 900 метрів відповідно. Підприємство виготовляє оцет, а саме оцет "Елітний" винний", "Елітний" на травах" , "Елітний" пряний", "Елітний" яблучний" , "Оцет столовий 6%" , "Оцет столовий 9%" , "Оцет столовий 9% з дозатором" ,"Оцет столовий ароматизований 9%".
Продукція ВАТ "Луцьк Фудз" є високоякісною, конкурентоспроможною й продається по всій території України, проте основним споживачем є Центральний та Західний регіони, на які припадає більше 50% продажів. З 1999році було налагоджено перші експортні поставки в Росію, Естонію та Молдову. На цей час продукцію також споживають у Польщі, Грузії, Білорусі, Монголії, Вірменії, Азербайджані, Туркменістані, Казахстані.
ВАТ «Луцьк Фудз» проводить активно різні маркетингові заходи, які сприяють ознайомленню з товарами підприємства.
Характеристика маркетингових комунікацій наведена в таблиці № 1 і показує, що підприємство активно проводить заходи по просуванню товарів.
ЗМІСТ
1. ХАРАКТЕРИСТИКА І АНАЛІЗ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА (ВАТ "Луцьк Фудз")
2. ХАРАКТЕРИСТИКА І АНАЛІЗ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА
3. ХАРАКТЕРИСТИКА І АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПИТАНЬ
4. ХАРАКТЕРИСТИКА Й АНАЛІЗ ЕКОНОМІКИ ТА ФІНАНСІВ ПІДПРИЄМСТВА.