Звіт по проходження педагогічної практики (2015)
Практична підготовка студентів здійснюється через навчальні та виробничі практики. Практика забезпечує послідовність і безперервність формування умінь і навичок та професійне становлення студентів. Педагогічна практика – це форма професійного навчання у вищій школі, спрямована на практичне засвоєння майбутніми фахівцями закономірностей і принципів педагогічної діяльності, формування основних професійних умінь і переконань. Студенти проходять педагогічну практику студенти І-ІІІ курсів, літня педагогічна практика, навчально-виховна практика студентів IV–V курсів. Зміст практики та форми звітності визначаються Положенням про педагогічну практику студентів та програмами практик, розробленими кафедрами факультету та кафедрами педагогіки і психології університету. Під час педагогічної практики студенти шляхом особистого досвіду роботи в вищому навчальному закладі оволодівають уміннями та навичками викладання свого предмета і виховання учнів, вчаться самостійно і творчо застосовувати знання, здобуті в процесі навчання у вищому педагогічному навчальному закладі, опановують сучасні методи і форми педагогічної діяльності, нові прогресивні технології навчання і виховання. Педагогічна практика є обов’язковою для студентів практикантів V курсу. В період проходженням педагогічної практики перед студентом практикантом стоїть головна мета - це узагальнення, систематизація, і поглиблення загально-педагогічних знань, умінь і навичок. Основними завданнями педагогічної практики, які стоять перед студентами V курсу є реалізація знань, умінь і навичок, набутих ними в ході вивчення курсу методик викладання української мови та української літератури безпосередньо у навчальному і виховному процесі Метою практики: є формування системи знань і навиків з нау¬ково-дослідної роботи, опанування основ педагогіки, поглиблення та за¬кріп¬лення знань студентів із питань організації здійснення нав¬чаль¬но¬го процесу й форм навчально-методичного забезпечення, застосу¬ван¬ня активних методик викладання професійно-орієн¬тованих дис¬циплін фахового напряму. Об’єктами практики: є науково-дослідний та навчальний процеси, спрямовані на підготовку фахівців за галуззю знань «Культура». Предметом практики: є дисципліни фундаментального або профе-сійно орієнтованого циклу відповідно до навчального плану, напрям нау-ково¬го дослідження студента згідно з темою магістерської роботи. Завданнями практики з вивчення науково-дослідної діяльності є: дотримання необхідних знань у галузі наукознавства, методології та організації наукових досліджень; усвідомлення сутності й основних завдань наукової діяльності, їх місця та ролі у процесах управління; набуття основних навичок організації наукових досліджень, їх інформаційного забезпечення, систематизації та впровадження резуль¬татів досліджень. опанування основними психолого-педагогічними прийомами нав-чання та проведення виховної роботи у ВНЗ. отримання навичок розробки методичного забезпечення нав¬чаль¬ного процесу; опанування основними психолого-педагогічними прийомами нав-чання та проведення виховної роботи у ВНЗ. Результатом практики з вивчення науково-дослідної діяльності ма¬ють стати здобуті навички здійснення наукового дослідження в межах обраної теми, а саме: розробка плану наукового дослідження; вивчення сучасних методик наукового дослідження; вивчення порядку оформлення результатів дослідження; опрацювання наукових, науково-методичних та інформаційних джерел. набуття знань стосовно організації навчального процесу у ВНЗ; вміння застосовувати на практиці активні методи викладання обраної дисципліни; практика використання в навчальному процесі навчально-мето-дич¬ного забезпечення. У період практики студенти повинні ознайомитись із нормативни¬ми й інструктивними матеріалами щодо здійснення наукової та педа¬го¬гіч¬ної діяльності.
ЗМІСТ
ВСТУП ТЕМА 1. ОСНОВИ НАУКОЗНАВСТВА ТЕМА 2 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕМА 3. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕМА 4. СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ, ВИДИ ТА ФОРМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ТЕМА 5. МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ТЕМА 6. ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ТЕМА 7. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ТЕМА 8. ДІАГНОСТИКА ЗНАНЬ ТЕМА 9. ПСИХОЛОГО–ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ТА ЗДІЙСНЕННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ТЕМА 10. ОХОРОНА ПРАЦІ ВИСНОВКИ СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑