Курсова робота: Маркетингова діяльність на ВАТ «Електротермометрія» (виробник електроприладів) (2010)
Основною метою курсової роботи є аналіз ефективності маркетингової діяльності на прикладі ВАТ "Електротермометрія", скорочена абревіатура – ВАТ ЕТМ. Об'єктом нашого дослідження є ВАТ ЕТМ. Місцезнаходження підприємства: Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Ковельська, 40. Предметом нашого дослідження є маркетингова діяльність підприємства. Метою дослідження є аналіз ефективності маркетингової діяльності ВАТ ЕТМ. Завданням курсової роботи є: – здійснити діагностику стану господарської діяльності підприємства, знайти логічний взаємозв'язок між ефективністю роботи господарюючого суб'єкта та ефективністю його маркетингової діяльності; – дослідити товарну, цінову, збутову політику та політику просування товарів. На основі фінансового аналізу стану господарської діяльності та порівняльної характеристики основних економічних показників визначаються цілі та методи маркетингових досліджень.
Завод функціонує у складі ВАТ "Електротермометрія" і спеціалізується: – на випуску водолічильників; – термоперетворювачів опору платинових, мідних; – перетворювачів термоелектричних – для вимірювання температури в діапазоні від мінус 200 до плюс 200°C твердих тіл, рідких газованих речовин і розплавлених матеріалів; – сигналізаторів температури; – регуляторів тиску газу будинкового газопостачання.
ЗМІСТ
Вступ 1. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства 2. Розробка гіпотези маркетингової стратегії підприємства 3. Характеристика товарної політики та продукції підприємства 4. Цінова політика фірми 5. Збутова політика 6. Політика просування товарів 7. Економічне обґрунтування курсової роботи 8. Планування та проведення маркетингових досліджень для перевірки сформульованої гіпотези Висновки Список літератури Додатки
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑