Головна » Навчальні матеріали » Звіти » Про проходження практики

щоденник з практики, календарний план, обочі записи під час практики 
Звіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» на тему «Маркетингове дослідження розчинної кави» (2014)

Звіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» на тему «Маркетингове дослідження розчинної кави» (2014)


  Зараз важко визначити точну дату, коли ченцi гiрського монастиря в Єменi вперше спробували вiдвар кавових зерен. Зате достеменно вiдомо, що великий медик Iбн-Сiна (Авiценна), який жив у X - XI ст. уже знав про iснування кави. Від нього і бере свій початок історія кави. 
 Кавове дерево "арабiка" не є високе i сягає 5-6 метрiв, проте, якщо за ним не стежити, може вирости i до 9 метрiв, але врожай при цьому зменшиться. Тому культивують невисокi дерева до 2-2,5 метрiв, за якими легше доглядати i збирати врожай. 
 У перiод раннього середньовiччя вживання кави було значно меншим. I хоча араби та перси пили її, однак кавове дерево не культивували анi в Персiї, анi в арабських країнах. Кавовi зерна привозили з Ефiопiї i Сомалi, i їх висока цiна робила каву доступною лише для заможних людей. Але й тi вживали вiдвар кавових зерен насамперед як лiкарський засiб. 
 Таким чином, кавовi зерна потрапили до рацiону мешканцiв Пiвнiчної Африки як збуджуючий засiб. Але спочатку вони вживалися зовсiм не як напiй. Зерна товкли в ступцi, додавали тлущ i лiпили iз цiєї сумiшi кульки, якi охоче брали з собою у далекi мандрiвки провiдники караванiв та прочани. Арабськi воїни, якi мусили долати значнi вiдстанi, розширюючи завойованi землi, так само жували кавові кульки i таким чином могли не спати тривалий час. Крiм того тлущ в сумiшi з протеїнами сирих кавових зерен був досить калорiйним i вiдчутно пiдтримував сили. 


ЗМІСТ


РОЗДІЛ 1. ВИЗНАЧЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИКИ РИНКУ КАВИ
Iсторiя винекнення кави
Легенди відкриття кави
Львiвськi часописи про схiднi кав`ярнi
Торгова марка «Галка»
Торгова марка «Nescafé»
Торгова марка «Jacobs»
Торгова марка «Carte Noire»
РОЗДІЛ 2. ВИВЧЕННЯ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТОВАРІВ КОНКУРУЮЧИХ ФІРМ
РОЗДІЛ 3. ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ СПОЖИВАЧІВ  
Анонімне голосування в Інтернет – мережі
Особисте опитування в Інтернет – мережі
Анкетування
РОЗДІЛ 4. ДЕГУСТАЦІЯ
РОЗДІЛ 5. АНАЛІЗ ІНФОРМАЦІЇ, ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ
ФОТО-ЗВІТ ДЕГУСТАЦІЇ ВІД 18.04.2014 Р.


  Тип роботи:   звіт з практики
  Кількість сторінок:   44
  Рік захисту:   2014
  Ціна роботи:   39,99 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Про проходження практики | Добавив: great_scientist (12.02.2016)
Переглядів: 162 | Теги: історія виникнення кави, кава, ринок розчинної кави, ринок кави
Форма входа
Що шукаємо?
Про проходження практики
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 926

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru