Звіт про проходженння виробничої практики в гіпермаркеті ТОВ «Епіцентр К» (2011)
В сучасних умовах ринкової системи праці в Україні значно підвищуються вимоги до відповідності рівня підготовки спеціалістів в вищих учбових закладах з вимогами роботодавців. Для цього студентах необхідні не лише теоретичні знання, а й їх практичне закріплення. Саме тому в учбових процес було впроваджено систему практичної підготовки студентів, мета якої полягає в забезпеченні конкурентоспроможності випускників ВИШів та підвищення їх професійних навичок. Моя виробнича практика проходила на ТОВ «Епіцентр-К», її метою і завданнями було наступне: - закріплення знань отриманих при вивченні теоретичних дисциплін; - ознайомлення з напрямами діяльності підприємства; - ознайомлення з правовим статусом підприємства; - ознайомлення з метою та напрямками діяльності підприємства - ознайомлення з організаційною структурою підприємства; - вивчення фінансових показників діяльності підприємства; - оволодіння первинними навичками професійної діяльності фінансиста. Компанія «ЕпіЦентрК» - це національна мережа сучасних будівельних гіпермаркетів з широким асортиментом товарів та європейськими стандартами обслуговування. ТОВ «ЕціцентрК» було зареєстровано 27 серпня 2003 року, юридична адреса: 02139 м. Київ, вул.. Братиславська, 11, тел.. (044) 561 27 50. Засновниками компанії є Герега О.В. та Герега Г.Ф. Керівний склад ТОВ «ЕпіцентрК»: Голова товариства – Герега Олександр Володимирович; Фінансовий директор товариства – Герега Галина Федорівна; Заступник голови товариства –Суржик Тетяна Федорівна; Генеральний директор товариства – Михайлишин Петро Йосипович; Регіональний директор західного регіону – Яковлєв Юрій Васильович; Регіональний директор східного регіону – Артарі-Колумб Борис Юрійович.
Вступ Розділ 1: Загальні відомості про підприємство 1.1 Організаційна структура підприємства 1.2 Ознайомлення з правами та обов’язками працівників відділу 1.3 Взаємодія планово-економічного відділу з іншими підрозділами апарату управління Розділ 2: Взаємовідносини підприємства з державою 2.1. Оподаткування 2.2. Види і форми звітності на підприємстві РОЗДІЛ 3. Взаємовідносини підприємства з іншими суб’єктами 3.1 Взаємовідносини з покупцями та постачальниками 3.2 Взаємовідносини з постачальниками та підрядниками 3.2.1. Порядок використання фінансових санкцій при порушенні договірних умов постачальниками та покупцями 3.3. Взаємовідносини з банками РОЗДІЛ 4 Фінансове планування на підприємстві РОЗДІЛ 5 Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємства 5.1. Розрахунок показників оцінки інвестиційної привабливості підприємства Висновки і пропозиції Індивідуальна робота «Формування прибутку підприємства та шляхи його збільшення» Перелік посилань Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑