Головна » Навчальні матеріали » Звіти » Про проходження практики

щоденник з практики, календарний план, обочі записи під час практики 
Звіт про проходження виробничої практики на прикладі ПрАТ «Одеський коньячний завод» (2015)

Звіт про проходження виробничої практики на прикладі ПрАТ  «Одеський коньячний завод» (2015)​


 У майбутньому я стану професійним маркетологом. Зараз ми проходимо практику на підприємстві і можемо розглянути як працює маркетинг у житті. 
 У певний момент роботи на ринку, у кожної компанії виникає потреба у веденні в свій штат маркетолога, але не так багато компаній можуть дозволити собі утримувати відділ для виконання всього спектру робіт.                               
 Приймаючи рішення, треба пам'ятати про центральну роль відділу маркетингу на підприємстві і про весь спектр питань, яким займаються його співробітники. Відділ маркетингу розробляє стратегію виробництва і збуту продукції, готує інформацію керівництву про ситуацію на ринку для прийняття рішень, координує дії всіх інших підрозділів (виробництво, збут, фінанси і т.д.), надає підтримку відділу збуту по просуванню продукції. 
 Розмір відділу маркетингу залежить від розміру та сфери діяльності самого підприємства. Чим більше асортимент товарів, чим більше конкурентів, чим більшу роль відіграє реклама, тим більшим повинен бути внутрішній відділ маркетингу. Нам надана честь розглянути саме один з найкращих заводів з виготовлення спиртних напоїв «Шустов». 
 Але ж ми знаємо, щоб краще розібратись з чимось треба добре знати історію. IX століття… Хто ж на неосяжних просторах держави не знав цього прізвища, не визначав по золотому дзвону на етикетці знамениті напої?  Звідки ж почала свою історію алкогольна імперія Шустових? 


ЗМІСТ


ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Характеристика ПрАТ  «Одеський коньячний завод»
1.1.Історія підприємства
1.2.Виробнича і організаційна структури підприємства
1.3.Технологія виробництва коньяку
1.4. Продукція підприємства
1.5. Комплекс маркетингу на підприємстві 
РОЗДІЛ 2. Функції відділу маркетингу
2.1. Планування маркетингової діяльності
2.2. Дослідження ринку
2.3. Позиціонування
2.4. Ціноутворення
2.5. Асортиментна політика
2.7. Підвищення рівня продажів
РОЗДІЛ 3. Посадова інструкція маркетолога
РОЗДІЛ 4. Розрахункові завдання
ВИСНОВКИ
ІНФОРМАЦІЙНІ ДЖЕРЕЛА


  Тип роботи:   звіт з практики
  Кількість сторінок:   27
  Рік захисту:   2015
  Ціна роботи:   46 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 

!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!!
↑↑​​​​​​​↑ Контактні дані ↑↑↑


Подібні роботи


Категорія: Про проходження практики | Добавив: great_scientist (12.02.2016)
Переглядів: 1204 | Теги: напої, практика завод, звіт завод, коньячний завод
Форма входа
Що шукаємо?
Про проходження практики
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 987

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru