Головна » Навчальні матеріали » Звіти » Про проходження практики

щоденник з практики, календарний план, обочі записи під час практики 
Звіт про проходження виробничої практики на прикладі Львівська дистанція колії (2013)

Звіт про проходження виробничої практики на прикладі Львівська дистанція колії 

 Львівська дистанція колії станом на 01 січня 2010 року обслуговує: 
 Головних – 297,4 км, в т.ч. з скріпленням  КПП-5 – 81,7 км
 Станційних – 278,3 км, в тому числі  СБ-3 – 5,3 км, КПП-5 – 3,1 км
 Стрілоч. перев. – 951 компл., із них на гол. та п-в коліях – 497 к-т
    Стрілочні переводи:
–    на залізобетонних брусах – 362 к-т – 38,1 %,
–    на  дерев’яних  брусах      – 589 к-т, 61,9 %, 
–    із  них   дефектних   –  80 к-тів.
 По Львівській дистанції колії експлуатується – 60 стрілочних переводів з порушенням технічних умов, а саме:
а) стик в стик:         всього – 25, в т.ч. на головних – 10;
б) вкорочені в’їзди:     всього – 31, в т.ч. на головних – 12; 
в) укладені в кривих:    всього –  4,  в т.ч. на головних – 2;
г) без прямих вставок:    всього –  0,  в т.ч. на головних – 0. 
 Розгорнута довжина дистанції – 589,7 км.
 Приведена довжина – 428,5 км.
 Головних колій на залізобетонних шпалах – 210,5 км – 70,8 %.
 Головна колія на дерев’яних  шпалах – 86,9 км – 29,2 %, 
непридатність шпал – 26,2 %,
засміченість балласту більше 20 % – 12,5 %.
 З них прострочено:
    по модернізації – 16,1 км
    по капітальному ремонту – 50,6 км.
    Станційні колії непридатність шпал – 36,8 %, в тому числі прийомовідправні – 23,4 %
 Залізничних переїздів – 48, в т.ч. з черговим – 10.
 На дистанції колії експлуатується 283 кривих протяжністю – 93,3 км.
 Земляне полотно на дистанції колії експлуатується з 1861р. по 1980 р.
 По дистанції колії налічується всього – 316 штучних споруд, в т.ч. дефектних – 13 (мостів – 13).    
 По дистанції налічується всього – 31 нестійке місце, зем. полотна (спливи, сповзання, просадки, осідання). Заходи (необхідне інженерно-геологічне обслідування).
 На дистанції експлуатується 5 колійних машин, в тому числі: 
ВПР-1200,  ВПРС-500,  Балашенко, МЗШ-74, ПМГ.
 Середня вантажонапруженість – 8059 млн. т. на км/рік. 
 Монорейковий транспорт – 8 один, в т.ч. : 
–    Дрезин ДГКу – 3 шт,
–    АГМу – 1 шт,
–    АС/А – 1 шт,
–    Мотовоз МПТ-6 – 1 шт,
–    Автомотриси- 2 шт (АМВ і РОМ)
 Снігоприбиральної техніки – 2 одиниці.


ЗМІСТ

1. Характеристика підприємства, його структура, технічна оснащеність,
основні виробничі показники 
2. Основні конструкції залізничної колії, їх будова і умови класифікації 
2.1 Рейки та стрілочні переводи 
2.2 Шпали та бруси 
2.3 Скріплення
2.4 Баластна призма
3. Технологія та організація колійних робіт
3.1 Виправлення колії в повздовжньому профілі і в плані
3.2 Розгонка стикових зазорів
3.3 Виправлення ширини колії 
3.4 Поодинока заміна рейок
3.5 Перебирання ізолюючого стику
3.6 Заміна хрестовини стрілочного переводу
4. Охорона праці при роботі на електрифікованій ділянці
5. Заходи охорони праці при роботі машин і електроінструмента
6. Висновки по проведенню практики
7. Список використаної літератури
8. Додаток

Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.

  Тип роботи:   звіт з практики
  Кількість сторінок:   30
  Рік захисту:   2013
  Ціна роботи:   20 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 

!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!!
↑↑​​​​​​​↑ Контактні дані ↑↑↑


Подібні роботи


Категорія: Про проходження практики | Добавив: great_scientist (17.06.2013)
Переглядів: 1201 | Теги: дистанція, колії, на, проходження, виробничої, Звіт, практики, Львівська, прикладі, про
Форма входа
Що шукаємо?
Про проходження практики
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Що Вас привело на наш сайт?
Всього голосували: 709

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru