Головна » Навчальні матеріали » Звіти » Про проходження практики

щоденник з практики, календарний план, обочі записи під час практики 
Звіт про проходження виробничої практики на прикладі лікувально-оздоровчого центру «УКООПСПІЛКА»

ЛОЦ «УКООПСПІЛКА»

 В наш час для нормального функціонування готельно-ресторанних закладів потрібні кваліфіковані працівники, які повинні мати певну базу знань та навиків у даній галузі. Для того щоб обслуговування здійснювалось на найвищому рівні потрібно вивчити технологію обслуговування за допомогою практики на готельно-ресторанних комплексах.
 Номери на базах відпочинку і в готелях відрізняються за призначенням, місткістю, поверховістю, типами конструкцій, рівнями комфорту, режимами експлуатації (цілорічні, сезоні), місцем розташування (місто, курорт тощо), функціональним призначенням, забезпеченістю харчування, тривалістю проживання в них, рівнями цін. Усі ці фактори враховуються при проектуванні бази та впливають на рішення клієнта при виборі відповідного відпочинку.
 Заклади ресторанного господарства - це сукупність закладів, об'єднаних за характером виробництва продукції, однорідності сировини, що використовується для виготовлення страв і кулінарних виробів, спільності виробничих процесів, матеріально-технічної бази, форм обслуговування населення. 
 Ресторанне господарство важливе для підтримання високого рівня обслуговування у готелі або на базі відпочинку. У ресторанному господарстві зосереджена значна частина матеріально технічної бази  туристичної індустрії. Від якості декору та сервіровки, устаткування та обладнання, різноманітності її типів істотно залежить ступінь комплексного обслуговування та задоволення потреб туристів.
 Згідно з навчальним планом для студентів 2 курсу факультету харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу, було пройдено технологічну  практику на підприємстві ресторанного господарства, тривалістю 2 тижні. А саме в  туристично-оздоровчому комплексі «Укоопспілка», м. Алушта.  Метою проходження технологічної практики є: формування та закріплення знань набутих під час вивчення спеціальних дисциплін, застосування знань у практичній діяльності, набуття професійних навичок для прийняття самостійних рішень у різних виробничих ситуаціях. 
 Задачі технологічної практики: 
ознайомлення з діяльністю підприємств готельно-ресторанних комплексів;
освоєння основних сервісних послуг готельно-ресторанних комплексів;
ознайомлення з виробничими процесами готельно-ресторанних комплексів;
засвоєння операційних процесів обслуговування клієнтів готельно-ресторанних комплексів.
 Об’єктом практики є туристично-оздоровчий комплекс «Укоопспілка». 


ЗМІСТ


Вступ
Розділ 1. Характеристика туристично - оздоровчого комплексу «Укоопспілка»
Розділ 2. Організація та структура служб лікувально-оздоровчого санаторію «Укоопспілка»
Розділ 3. Сервісні послуги що надаються клієнтам у ЛОЦ «Укоопспілка»
Розділ 4. Технологія обслуговування на базі ЛОЦ «Укоопспілка»
Висновок
Додаток 

Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.

  Тип роботи:   звіт з практики
  Кількість сторінок:   26
  Рік захисту:   2010
  Ціна роботи:   15 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Про проходження практики | Добавив: great_scientist (26.05.2013)
Переглядів: 839 | Теги: лікувально-оздоровчого, «УКООПСПІЛКА», центру, на, проходження, Звіт, виробничої, практики, про, прикладі
Форма входа
Що шукаємо?
Про проходження практики
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 911

Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru