В наш час для нормального функціонування готельно-ресторанних закладів потрібні кваліфіковані працівники, які повинні мати певну базу знань та навиків у даній галузі. Для того щоб обслуговування здійснювалось на найвищому рівні потрібно вивчити технологію обслуговування за допомогою практики на готельно-ресторанних комплексах. Номери на базах відпочинку і в готелях відрізняються за призначенням, місткістю, поверховістю, типами конструкцій, рівнями комфорту, режимами експлуатації (цілорічні, сезоні), місцем розташування (місто, курорт тощо), функціональним призначенням, забезпеченістю харчування, тривалістю проживання в них, рівнями цін. Усі ці фактори враховуються при проектуванні бази та впливають на рішення клієнта при виборі відповідного відпочинку. Заклади ресторанного господарства - це сукупність закладів, об'єднаних за характером виробництва продукції, однорідності сировини, що використовується для виготовлення страв і кулінарних виробів, спільності виробничих процесів, матеріально-технічної бази, форм обслуговування населення. Ресторанне господарство важливе для підтримання високого рівня обслуговування у готелі або на базі відпочинку. У ресторанному господарстві зосереджена значна частина матеріально технічної бази туристичної індустрії. Від якості декору та сервіровки, устаткування та обладнання, різноманітності її типів істотно залежить ступінь комплексного обслуговування та задоволення потреб туристів. Згідно з навчальним планом для студентів 2 курсу факультету харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу, було пройдено технологічну практику на підприємстві ресторанного господарства, тривалістю 2 тижні. А саме в туристично-оздоровчому комплексі «Укоопспілка», м. Алушта. Метою проходження технологічної практики є: формування та закріплення знань набутих під час вивчення спеціальних дисциплін, застосування знань у практичній діяльності, набуття професійних навичок для прийняття самостійних рішень у різних виробничих ситуаціях. Задачі технологічної практики: ознайомлення з діяльністю підприємств готельно-ресторанних комплексів; освоєння основних сервісних послуг готельно-ресторанних комплексів; ознайомлення з виробничими процесами готельно-ресторанних комплексів; засвоєння операційних процесів обслуговування клієнтів готельно-ресторанних комплексів. Об’єктом практики є туристично-оздоровчий комплекс «Укоопспілка».
ЗМІСТ
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑