Звіт про проходження виробничої практики на прикладі «Київський холодокомбінат №4» ПП «Рось» (виробник морозива) (2010)
Практика є невід’ємною частиною комплексного навчально-виховного процесу підготовки фахівців і завершує систему взаємозв’язку теоретичного навчання з практичною діяльністю підприємств, організацій і установ різних галузей господарювання. Базою (об’єктом) практики, що проходила з 19.01.2010 по 6.02.2010 було «Київський холодокомбінат №4» ПП «Рось». Метою комплексної практики є формування у студентів практичних навичок розроблення, прийняття та реалізація управлінських рішень, проведення господарсько-фінансових операцій та виконання службових обов’язків на окремих робочих місцях керівників лінійних та функціональних структурних підрозділів підприємств на низовому рівні управління. В процесі проходження практики студенти ознайомлюються з реальними задачами та проблемами, які потребують вирішення в умовах існуючих інформаційних, нормативних та ресурсних обмежень, набувають уміння та навички, які необхідно мати випускнику вищого навчального закладу, розв’язують задачі, які постають при підготовці випускної роботи бакалавра. Комплексна практика передбачає використання теоретичних знань з усього блоку професійно-орієнтованих дисциплін, адже під час проходження практики студенти займаються вирішенням завдань, пов’язаних із організацією виробничої, планово-економічної та фінансово-облікової діяльності, виконують завдання, пов’язані із комерційно-маркетинговою діяльністю підприємства та управління, набувають вмінь, пов’язаних з реалізацією загальних функцій управління шляхом здійснення переважно адміністраторських та операторських процедур праці, прийняттям оперативних рішень у межах своєї компетенції.
ЗМІСТ
Вступ 1. ЗАГАЛЬА ХАРАКТЕРИСТИКА ОБ`ЕКТУ ДОСЛІДЖЕННЯ 1.1. Результати ознайомлення з підприємством, історія та характеристика 1.2. Організаційно-управлінська структура та аналіз господарської діяльності 1.3. Взаємовідносини підприємства з зовнішнім середовищем. 1.4. Організація планування та контролю діяльності організації 1.5. Маркетингова діяльність підприємства та характеристика ринків 1.6. Управління персоналом та система мотивації 1.7. Організація діяльності відділу зовнішньоекономічної діяльності 2. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ «КИЇВСЬКИЙ ХОЛОДОКОМБІНАТ №4» ПП «РОСЬ» ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑