Головна » Навчальні матеріали » Звіти » Про проходження практики

щоденник з практики, календарний план, обочі записи під час практики 
Звіт про проходження виробничої практики на прикладі готелю «Aquis Bella Beach» (2013)

 Гостинність - це одне з понять цивілізації, яке завдяки прогресу і часу перетворилося на потужну індустрію, у якій працюють мільйони професіоналів, створюючи усе найкраще споживачам послуг (туристів). Індустрія гостинності включає у собі різні сфери діяльності людей - туризм, готельний і ресторанний бізнес, громадське харчування, екскурсійну діяльність, організацію виставок і проведення різних наукових конференцій.
 Готель - це щось більше, ніж просто місце для ночівлі, він багато в чому визначає спосіб життя - на той час, поки триває подорож, доки гість проживає у готельному номері.
 Заклади готельно-туристичного комплексу надають споживачам  не лише послуги, пов'язані з відпочинком, екскурсіями тощо, а й також послуги пов’язані з харчування.
 Заклади ресторанного господарства в готелях представлені різними типами: ресторан, кафе, бар, буфет, їдальня, закусочна, в яких використовуються різні форми обслуговування.
 Ресторани можуть обслуговувати як організований контингент (мешканців готелю), так і неорганізований (широкі верстви населення міста та його гостей). Вони надають споживачам широкий спектр послуг. Місця розташування закладів ресторанного господарства при готелі можуть бути різноманітними: на першому поверсі споруди, на поверхах, на даху, у вигляді літнього внутрішнього двору, зимового саду чи оранжереї (система замкненого простору) тощо.
 Основний метод обслуговування споживачів у ресторані - офіціантами.  Застосовуються наступні форми обслуговування споживачів офіціантами: індивідуальний та бригадний.
 Наявність кафе при готелі не є обов'язковою, але більшість готелів визнають за краще мати поряд з ресторанами і невелике кафе, завдяки якому вдається розширити асортимент десертних страв, напоїв та інших виробів кулінарного та кондитерського спрямування; запропонувати метод самообслуговування, який більше влаштовує споживачів з обмеженим часом на користування послугами закладів ресторанного господарства. У кафе в деяких випадках застосовується метод обслуговування офіціантами. 
 Бари - найпоширеніший тип закладів ресторанного господарства при готелі, який надає можливість споживачам, окрім споживання продукції на місці, відпочити в затишному оточенні, послухати музику, розважитись. Залежно від місця розташування, бари класифікуються як вестибюльні (лоббі-бар), ресторанні, допоміжні, бенкетні, при басейні, фітнес-центрі, сауні, міні-бари в номерах готелю тощо.  Найчастіше бари знаходяться в безпосередній близькості від ресторанів. У деяких готелях один або декілька барів розміщуються на першому поверсі, в загальній гостинній готелю. Цей бар можуть відвідувати як мешканці готелю, так і інші контингенти споживачів. Як правило, асортимент страв, який у ньому пропонується, обмежений і включає кілька складних бутербродів - асорті, незначну кількість холодних закусок, дві-три нескладні гарячі закуски, два-три види десерту, гарячі напої. Перелік алкогольних та безалкогольних напоїв значно ширший і відображає концептуальність бару та алкогольну політику закладу ресторанного господарства готельного комплексу взагалі. Обслуговування здійснюється барменом за барною стійкою та офіціантом у залі за столиком. На поверхах та даху багатоповерхової споруди також можуть бути розміщені поверхові бари. Для цього вибирають зручні для споживачів місця, враховуючи мальовничі краєвиди з вікон бару. Бари також можуть знаходитися у підвальних приміщеннях (спортивній, ігровій, оздоровчій зонах та аквазоні тощо).
 Буфети здійснюють продаж із споживанням на місці обмеженого асортименту холодних страв, бутербродів, напоїв, булочних та кондитерських виробів, солодких страв нескладного приготування. Допускається відпускання упакованої продукції на винос, а також реалізація продовольчих товарів. У готелях працюють буфети, які облаштовані електричним устаткуванням - електроплитами, кавоварками, яйцеварками, сосисковарками, блендерами, електрочайниками тощо та холодильним - холодильниками, фризерами, охолоджувальними прилавками, вітринами тощо та іншими видами устаткування.
 Їдальні як заклади харчування найчастіше зустрічаються в структурі курортних готелів. Вони призначені для виготовлення, реалізації та організації споживання на місці різними верствами населення сніданків, обідів, вечерь, відпускання їх додому.  Обслуговування може бути як офіціантами, так і самообслуговування.
Їдальня для персоналу закладу ресторанного господарства при готелі найчастіше розміщується поряд з виробничими приміщеннями. Тут встановлюються лінії прилавків самообслуговування. Для прискорення обслуговування споживачів доцільно здійснювати безготівковий розрахунок та розрахунок у кредит тощо. У більшості їдалень при готелях запроваджується самообслуговування з наступним розрахунком.
 Об’єкт практики: ресторан при готелі «Aquis Bella Beach», який розташований  за адресою - Греція, о-в Крит, місто Аніссарас, вул. Адріанакі.
 Мета технологічної практики -  закріплення та поглиблення теоретичних знань, отриманих в процесі навчання, формування професійних вмінь та навичок в обслуговуванні споживачів, виробництві напівфабрикатів та готової кулінарної продукції масового споживання.  
 Завдання технологічної практики:
1* вивчення правил техніки безпеки, санітарії та  особистої гігієни працівників підприємства;
2* ознайомлення з підприємством, складськими, виробничими, торговельними групами приміщень та їх призначенням;
3* вивчення способів постачання та зберігання сировини, напівфабрикатів та готової продукції;
4* ознайомлення з товаротранспортними  операціями, сертифікацією на товари, які поступають на підприємство та тарним господарством;
5* ознайомлення із впровадженням комп’ютерних технологій в   організацією виробничого процесу (автоматизація робочих місць працівників складського господарства, складання калькуляційних карточок тощо);
6* ознайомлення із нормативною документацією, яка регламентує технологічний процес та показники якості продукції;
7* ознайомлення практичними навичками обробки сировини, виготовлення напівфабрикатів та  холодних страв, перших та других страв,   борошняних кулінарних та кондитерських виробів; 
8* ознайомлення з прийомами оформлення  та подачі страв у відповідності із вимогами Всесвітньої асоціації кулінарних союзів (ВАКС); 
9* ознайомлення із видами та способами обслуговування споживачів.
Обов’язки студентів  при проходженні практики
1* до початку  практики  пройти медичний огляд  і оформити санітарну  книжку;
2* одержати від керівника практики університету   всі необхідні документи і консультативну інформацію щодо їх  оформлення та своєчасно  приступити до роботи; 3* виконувати правила  внутрішнього розпорядку, що діють на підприємстві;
4* вивчати та суворо дотримуватися правил техніки безпеки, протипожежної  безпеки і виробничої санітарії;
5* виконувати завдання, які передбачені програмою практики;
6* своєчасно оформляти щоденник практики, написати та у встановлений термін захистити  звіт з  практики.


ЗМІСТ

Вступ
1. Загальна характеристика готелю «Aquis Bella Beach» та ресторану при цьому готелю
2. Характеристика  матеріально-технічної бази ресторану 
3. Ознайомлення з постачанням закладу ресторанного господарства сировиною та її зберіганням
4. Характеристика виробничого процесу ресторану та  технологічних ліній у заготівельних та доготівельних цехах
5. Характеристика роботи персоналу під час обслуговування прийомів їжі  у ресторані при готелі «Aquis Bella Beach»
Висновки і пропозиції
Список використаних джерел
Додатки

Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.

  Тип роботи:   звіт з практики
  Кількість сторінок:   42
  Рік захисту:   2013
  Ціна роботи:   20 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Про проходження практики | Добавив: great_scientist (15.10.2013)
Переглядів: 2984 | Теги: Bella, на, проходження, виробничої, Звіт, практики, готелю, «Aquis, прикладі, про
Форма входа
Що шукаємо?
Про проходження практики
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Що Вас привело на наш сайт?
Всього голосували: 485

Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru