Звіт про проходження виробничої практики на прикладі АТП 1203 м. Тернопіль, вул. Тролейбусна 9А (2015)
АТП 1203 знаходитися за адресою, м. Тернопіль, вул. Тролейбусна 9А. АТП проводить: ЩО всіх автомобілів, після їх приїзду з лінії; ТО-1 і ТО-2 залежно від фактичного пробігу автомобілів і нормативної періодичності виконання обслужуваній; з потреби незалежно від пробігу ТР. У між експлуатаційний час ПС зберігається на відкритій стоянці, відокремленій лише розділовими лініями (у холодну пору року для поліпшення пуску В деякі двигуни вливають підігріту воду, деякі зі встановленою періодичністю заводить і дає попрацювати механік КТП, решта автомобілів по можливості зберігається в закритих приміщення виробничої зони). Режим роботи АТП складений з урахуванням часу роботи ПС на лінії і роботи виробничих зон і ділянок. Випуск на лінію автомобілів 1-ої зміни починається в 4.30 і закінчується в 7:00, впускання на АТП автомобілів 1-ої зміни проходить в період з 13:30 до 16:00; випуск на лінію автомобілів 2-ої зміни починається в 11:00 і закінчується в 13:30, впускання автомобілів 2-ої зміни на А ТП проходить в період з 20:00 до 22:30. Зона ТЕ-2 працює 252 дні в році з 8:00 до 17:00 з перервою (12:00-13:00).3она ТР працює 365 днів в році В 2-у - з 15:00 до 23:00 (перерва 19:00-20:00). Всі виробничі ділянки і відділення працюють 252 дні в році в 1-у - з 8:00 до 17:00 з перервою (12:00-13:00) і 2-у зміни - з 15:00 до 23:00 з перервою (19:00-20:00). На території АТП знаходяться: їдальня, КТП, стоянка для автомобілів, 1-й виробничий корпус (у якому розміщені малярний і фарбо заготовчій ділянки), корпус ЩО, склад ГСМ, виробничий-адміністративний корпус.....
ЗМІСТ
1. Характеристика підприємства та його структура: характеристика продукції, що підлягає технічному обслуговуванню та ремонту на даному підприємстві. 2. Опис конструкційних особливостей і умов роботи заданої деталі чи вузла, що підлягає ремонту чи технічному обслуговуванню.Схема вузла, що підлягає технічному обслуговуванню. 3. Схема вузла, що підлягає ремонту чи технічному обслуговуванню 4. Технічні умови на дефектування деталі чи вузла. 5. Вибір раціональних способі усунення дефекту 6. Характеристика використовуваного обладнання: Знімач гвинтовий, Запресовування втулок в голівці циліндрів, Індикатор для перевірки осьового биття гальмівного диска, Пристосування для регулювання приводу регулятора тиску, Електронний тестер, Видалення повітря з гідропривода гальм Перелік посилань
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑