Звіт про проходження виробничої практики на базі їдальні Національного університету харчових технологій (2013)
Ресторанна справа в світі є однією з найприбутковіших. За статистикою, середній обіг коштів, вкладених у ресторан, відбувається в 5-6 разів швидше, ніж інвестиції, вкладені, наприклад, у магазин одягу. У країнах Західної Європи, США і Японії зафіксовано збільшення витрат клієнтів на проведення дозвілля саме в ресторанах. В Україні ж, яка довго була у складі СРСР і в якій спостерігався брак елементарних продуктів, сьогодні немає культури харчування і відповідно культури ресторанного бізнесу. В нашій країні ресторанна справа, на думку більшості фахівців, перебуває на стадії зародження. Останнім часом намітилася стійка тенденція переміщення послуг з організації споживання продукції та обслуговування споживачів із залів закладів ресторанного господарства до робочих місць (офіси, установи); місць відпочинку; місць святкування ювілеїв та інших офіційних та неофіційних святкових подій; до домівки. Ця послуга має назву у міжнародній індустрії гостинності "catering". Послугу з "кейтерингу" здійснюють не тільки заклади ресторанного бізнесу (ресторани, кафе, бари), а також і фірми, створені на базах ресторанів. Крім того, особливість сьогоднішньої ситуації полягає у тому, що розвиток ресторанної справи відбувається в комплексі із розвитком транспортного вузла – з/д вокзалу чи автовокзалу, аеропорту. Разом з тим навколо них розбудовується інфраструктура, що включає в себе готелі, магазини, численні кафе та ресторани, автомати з продажу чаю-кави. Сьогодні ресторанна справа, як зазначалося вище, перебуває лише на стадії зародження. Такий вид бізнесу залишається привабливим як довгострокова інвестиція з вірогідною прибутковістю в 15…20 % або незалежно від збитковості як іміджевий інструмент його власника. За інформацією Асоціації ресторанного бізнесу України, темпи розвитку ринку ресторанних послуг коливаються в межах 60…100% на рік. Отже, можна сказати, що з кожним роком в Україні з`являються все нові види підприємств харчування, починаючи від фаст-фудів і закінчуючи тематичними і елітними ресторанами, тому необхідно значну увагу приділяти особливостям розвитку даної сфери, а особливо темпам та динаміці його розвитку, слідкувати за тим як реагують на той, чи інший тип ресторанного господарства споживачі, розглядати у контексті їх уподобання. Метою виробничої практики є поглиблення та закріплення теоретичних знань, отриманих студентами в процесі вивчення циклу теоретичних дисциплін, набуття практичних навиків, відпрацювання вмінь і навичок майбутньої професії та спеціальності. Завданнями практики є: - ознайомлення з організацією роботи підприємства ресторанного господарства в цілому та особливостями функціонування окремих структурних підрозділів; - набуття практичних навиків роботи на робочих місцях з механічного кулінарного обробляння сировини та виробництва напівфабрикатів; - одержання практичних навичок експлуатації устаткування, інвентарю та посуду;
ЗМІСТ
ВСТУП 1. Загальна характеристика закладу ресторанного господарства. 2. Організація роботи складського господарства підприємства. 3. Організація роботи заготівельних цехів підприємства. 4. Організація роботи доготівельних цехів підприємства. 5. Організація роботи кондитерського цеху підприємства. 6. Організація роботи роздавальні на підприємстві ресторанного господарства. 7. Індивідуальне завдання.
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑