Головна » Навчальні матеріали » Звіти » Про проходження практики

щоденник з практики, календарний план, обочі записи під час практики 
Звіт про проходження технологічної практики на прикладі ТзОВ «Трістар Авто Еліт» (2012)

Звіт про проходження технологічної практики на прикладі станції технічного обслуговуваня ТзОВ «Трістар Авто Еліт» (2012)


 Призначення станцій технічного обслуговування, спеціалізованих авто центрів, бази централізованого ТО
 Станції технічного обслуговування призначені для проведення профілактичних і ремонтних робіт автомобілів у будь-якому обсязі, для забезпечення їх запасними частинами, знаряддями й експлуатаційними матеріалами, для обслуговування клієнтів і продажу автомобілів.  Виробничу потужність оцінюють відповідно по кількості робочих постів для виконання ТО і ремонту автомобілів, обсягом виробленої на станції продукції (у люд.-год. чи грн.), кількості прикріплених на обслуговування і виконавців робіт та ін.
 За принципом розміщення СТО поділяють на міські і дорожні.
 За потужністю СТО поділяють на малі ( до 10 робочих постів ), середні ( від 10 до 25 робочих постів), великі ( від 25 до 50 робочих постів ) і дуже великі ( понад 50 робочих постів ).
 У зв’язку з тим, що в останні роки до України ввезено велику кількість іноземних автомобілів і виникла потреба у їх обслуговуванні, по всій території країни організована ціла мережа СТО офіційних компаній-імпортерів за марками автомобілів.
 Спеціалізовані авто центри – це головні підрозділи фірмової мережі обслуговування. Авто центри можуть не лише реалізовувати автомобілі, а й проводити технічне обслуговування певної марки автомобілів за наявності кваліфікованого персоналу, достатньої кількості запчастин та устаткування.
 Бази централізованого ТО централізовано виконують складні види ТО і ремонту автомобілів, що експлуатуються некомплексними АТП, розташованими поблизу баз. Найпоширеніші БЦТО розраховані на обслуговування від 1000 до 2000 і більше одиниць рухомого складу.
 Оцінювання якості технічного обслуговування та ремонту автомобілів на СТО
 Якість робіт на СТО оцінюють для того, щоб визначити фактичний рівень послуг і якості їх, порівняти досягнутий рівень якості з запланованим, проаналізувати діяльність СТО щодо забезпечення стабільності рівня якості послуг, морального і матеріального стимулювання виконавців робіт за якісні показники в роботі.
 На СТО якість надаваних послуг визначають якістю виконання робіт з ТО  і ремонту автомобілів, культурою і рівнем організації обслуговування замовників.
 Для оцінювання якості й культури обслуговування замовників на СТО застосовують показники частки схвальних оцінок замовників за культуру і за дотримання термінів виконання замовлень. Культуру і рівень організації обслуговування замовників визначає також відсутність випадків порушення прейскурантів; забезпеченням реклами послуг і дотримання правил приймання, оформлення, видачі автомобілів та ін.
 Контроль якості виконання робіт здійснюється відповідно до технологічного процесу ТО і ремонту автомобіля при передачі його з дільниці на дільницю майстрами, бригадирами відповідних дільниць або майстром ВТК. Заключний контроль здійснює майстер ВТК або інша посадова особа, призначена для виконання функцій ВТК.


ЗМІСТ


1. Мета та завдання практики
2. Вступ
3. Основна частина
4. Індивідуальне завдання
5. Охорона праці 
6. Висновки
7. Список використаної літератури


Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.

  Тип роботи:   звіт з практики
  Кількість сторінок:   29
  Рік захисту:   2012
  Ціна роботи:   20 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 

!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!!
↑↑​​​​​​​↑ Контактні дані ↑↑↑


Подібні роботи


Категорія: Про проходження практики | Добавив: great_scientist (10.04.2014)
Переглядів: 2987 | Теги: технологічної, ТзОВ, авто, на, «Трістар, проходження, Звіт, практики, прикладі, про
Форма входа
Що шукаємо?
Про проходження практики
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Що Вас привело на наш сайт?
Всього голосували: 709

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru