Головна » Навчальні матеріали » Звіти » Про проходження практики

щоденник з практики, календарний план, обочі записи під час практики 
Звіт про проходження практики на прикладі ПАТ «Чернігівський хлібокомбінат» (2012)

Звіт про проходження практики на прикладі ПАТ «Чернігівський хлібокомбінат» (2012)


 Науково-технічний прогрес, визнаний у всьому світі як найважливіший фактор економічного розвитку, все частіше і в західній, і у вітчизняній літературі зв'язується з поняттям інноваційного процесу. Це, як справедливо відзначив американський економіст Джеймс  Брайт, єдиний у своєму роді процес, що поєднує науку, техніку, економіку, підприємництво і управління.  Він складається в одержанні нововведення і простирається від зародження ідеї до її комерційної реалізації, охоплюючи, таким чином, весь комплекс відносин: виробництва, обміну, споживання. 
 В сучасних умовах господарювання здійснення успішної конкурентної боротьби є однією з головних задач підприємства. Крім того, постійно йде процес розвитку засобів та методів виробництва, що призводить до ще більшої конкуренції, тому підприємству потрібно турбуватися про свою конкурентоспроможність.
 Відомо багато способів підвищення конкурентоспроможності, одним з яких є впровадження інновацій. Між конкурентоспроможністю та інноваціями простежується певний взаємозв'язок, який виходить з визначення цих понять. Під конкурентоспроможністю розуміється «здатність підприємства виробляти товари або послуги, які можуть конкурувати на світовому ринку». У свою чергу під інновацією розуміється «впровадження нової або суттєво поліпшеної ідеї, товару, послуги, процесу або практики, яка призначена для отримання поліпшеного результату» .
 Організація виробництва нової продукції є дуже  непростою  задачею.  На цьому  шляху  зустрічається  величезна  кількість   всіляких   труднощів   і бюрократичних  перепон,  не  говорячи  вже  про  ту  роботу,  яку  необхідно провести ще  до  початку  безпосередньої  реалізації  проекту.  Це  і  пошук необхідних інвестицій, що в умовах нашої економічної  ситуації  є  однією  з найважливіших, а деколи і  нерозв'язних,  проблем,  і  проведення  комплексу різних досліджень з метою економічного  обґрунтовування  даного  проекту,  і звичайно узгодження дій  з  різними  гілками  державної  влади  на  всіх  її рівнях.
 Об’єктом дослідження є необхідність процесу  впровадження нового виду продукції на підприємстві.
 Предмет дослідження впровадження нового продукту на підприємстві.
 Базою дослідження є ПАТ «Чернігівський хлібокомбінат».
 Мета дослідження – обґрунтування доцільності впровадження нового виду продукту на підприємстві.
 Завдання які необхідно вирішити в ході практики:
 • розглянути сутність та процес впровадження нового продукту на підприємстві;
 • провести аналіз діяльності ПАТ «Чернігівський хлібокомбінат»;
 • провести аналіз техніко-економічних показників підприємства;
 • оцінити ринкові перспективи нової продукції;
 • економічне обґрунтування впровадження нового продукту.


ЗМІСТ

ВСТУП
1 РОЗДІЛ. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ІННОВАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1 Поняття інновації та інноваційної діяльності
2 РОЗДІЛ. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ»
2.1 Загальна характеристика підприємства
2.2 Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища
3 РОЗДІЛ. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
3.1.Опис нового виду продукції, технологія виробництва та економічне обґрунтування впровадження
ЛІТЕРАТУРА


Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.

  Тип роботи:   звіт з практики
  Кількість сторінок:   34
  Рік захисту:   2012
  Ціна роботи:   33 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Про проходження практики | Добавив: great_scientist (23.05.2014)
Переглядів: 863 | Теги: пекарня, хлібопекарня, випікання хліба, звіт хлібокомбінат, хлібокомбінат
Форма входа
Що шукаємо?
Про проходження практики
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 920

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru