Головна » Навчальні матеріали » Звіти » Про проходження практики

щоденник з практики, календарний план, обочі записи під час практики 
Звіт про проходження практики на прикладі магазину «Фуршет» (2013)

Звіт про проходження практики на прикладі магазину «Фуршет» (2013)​


 Магазин «Фуршет» входить до числа найбільших в Україні підприємств роздрібної торгівлі. Послуги мережі «Фуршет» спрямовані на задоволення потреб споживачів широкого контингенту.
 Заявивши про себе у 1992 році відкриттям декількох невеликих супермаркетів «Ля Фуршет», компанія стрімко росла та розвивалася. Наприкінці 90-х рр. керівництво ПрАТ «Фуршет» прийняло рішення про укрупнення мережі. Й уже у грудні 1998 року у центрі Києва, на Подолі, відкрився перший національний оптово-роздрібний магазин «Фуршет», ознаменувавши тим самим початок ери вітчизняних супермаркетів. 
 Сьогодні мережа «Фуршет» налічує 117 магазинів − 107 магазинів у всіх регіонах України, у тому числі 7 супермаркетів-ресторанів «Гурман-Фуршет» та 1 мінігіпермаркет «Народний», а також 10 магазинів у Республіці Молдова.
 Близько 80% асортименту магазинів «Фуршет» становлять товари вітчизняного виробництва. Мережа має власні м’ясопереробні, пельменні, кондитерські, кулінарні, рибні виробництва та пекарні. Компанія «Фуршет» виробляє товари під власними торговими марками «Фуршет» і «Народна»: консервація, соки, соняшникова олія, крупи, кондитерські вироби, пельмені, вареники, товари промислової групи. Щодня супермаркети «Фуршет» відвідують понад півмільйона покупців. У першу чергу їх приваблює висока якість товарів, низькі ціни, численні акції та програми лояльності. 
 У мережі діє Єдина Дисконтна Програма, соціальна програма для пенсіонерів. «Фуршет» регулярно проводить благодійні акції, спрямовані на підтримку дитячих будинків, національні та міжнародні волейбольні турніри, підтримує дворовий футбол. 


ЗМІСТ

ВСТУП
1. Організаційна структура роздрібного підприємства торгівлі
2. Вид роздрібного підприємства
3. Організація торговельного обслуговування покупців
4. Порядок здійснення торговельної діяльності і правила торговельного обслуговування населення
5. Організація товаропостачання роздрібного торговельного підприємства
6. Організація перевезення товарів. Тара та організація тарного господарства
7. Організація вивчення потреб та попиту населення
8. Торговельна реклама
9. Організація праці в магазині
ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.

  Тип роботи:   звіт з практики
  Кількість сторінок:   39
  Рік захисту:   2013
  Ціна роботи:   30 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 

!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!!
↑↑​​​​​​​↑ Контактні дані ↑↑↑


Подібні роботи


Категорія: Про проходження практики | Добавив: great_scientist (27.05.2014)
Переглядів: 3012 | Теги: фуршет, практика магазин, практика Фуршет, звіт фуршет
Форма входа
Що шукаємо?
Про проходження практики
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Що Вас привело на наш сайт?
Всього голосували: 709

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru