Звіт про проходження переддипломної практики на прикладі Кафедри «Церковно-канонічних дисциплін та філософії права» (2014)
Розвиток України як сучасної держави потребує кардинальних зрушень, спрямованих на демократизацію суспільного життя та подальшої розбудови правової держави. В успішному вирішенні цих завдань важлива роль належить юриспруденції як вагомому чиннику правового політичного й економічного розвитку суспільства. В таких умовах значно зросла потреба у підготовці висококваліфікованих фахівців – юристів, які глибоко розуміють поставлені завдання, здатні на практиці творчо застосовувати отримані знання у вирішенні завдань розбудови незалежної суверенної правової держави. Науково-педагогічна практика є заключною ланкою практичної підготовки студентів, що дає можливість студентам ознайомитися із стилем та методами роботи правозастосовувачів, що сприяє адаптації випускників до умов та характеру можливої майбутньої роботи, а також дає можливість набути вміння та навичок педагогічної роботи викладача юридичних дисциплін. Практика проводиться перед виконанням магістерської дисертації. Під час практики поглиблюються та закріплюються теоретичні знання з усіх дисциплін базового навчального плану для освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр права», збирається фактичний матеріал для виконання магістерської дисертації. Тому цей етап навчального процесу с важливим заключним видом науково-дослідної роботи в межах навчання в університеті. Практика для магістрів проводиться на шостому курсі. В процесі практики студенти вивчають організацію діяльності бази практики, організацію і виконання науково-методичної роботи, збирають та аналізують інформацію у напрямках, пов'язаних з темою магістерської дисертації, ознайомлюються з методикою проведення лекцій та семінарських занять, оволодівають навичками їх проведення.
ЗМІСТ
Вступ Розділ І. Загальна характеристика та дослідження діяльності кафедри Розділ ІІ. Навчально-методичне забезпечення дисципліни «Церковно-канонічних та конституційно-правових дисциплін» Розділ ІІІ. Методика проведення лекційного заняття Розділ ІV. Методика проведення семінарського (практичного) заняття Висновки та пропозиції Список використаних джерел Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑