Звіт про проходження переддипломної практики на прикладі Фастівського відділеня міліції України в Київській області (2015)
Під час проходження практики у Фастівському відділі міліції України в Київській області з 13 квітня 2015 року по 25 червня 2015 року, я дослідила рівень розвитку сучасних технологій, збереження документів та набула практичних навичок щодо збору, обробки та використання інформації. Діловодство в системі МВС ведеться українською мовою, крім випадків, передбачених законодавством про мови в Україні. Документи, які надсилаються іноземним адресатам, оформлюються українською мовою або мовою держави-адресата, або однією з мов міжнародного спілкування. Діловодство в Робочому апараті Укрбюро Інтерполу ведеться українською мовою з використанням на бланках символіки Інтерполу відповідно до вимог цієї Інструкції з урахуванням рекомендацій Генерального секретаріату Інтерполу. Технології автоматизованого опрацювання задокументованої інформації повинні відповідати вимогам відповідної Інструкції (Інструкція з діловодства в системі Міністерства внутрішніх справ України). Документообіг - це рух документа від суб’єкта до об’єкта управління і навпаки, рух документа всередині об’єкта управління з метою його виконання або встановлення взаємозв’язку. Документальне оформлення управління і документообіг з метою його реалізації здійснюється через діловодство. Стан діловодства в органі внутрішніх справ характеризує стиль роботи керівників, дотримання законності і дисципліни, рівень професійної підготовки працівників, наукову організацію управлінської праці. Залежно від змісту і призначення документа вказується гриф обмеження доступу до документа,терміновість виконання, гриф погодження, гриф затвердження, код форми документа за класифікатором управлінської документації (КУД). Керівники органів внутрішніх справ повинні враховувати, що: - робота з документами обмеженої, або закритої інформації має своє правове регулювання; - в державі визначено осіб, які формують політику щодо державної таємниці (Президент України, Голова Верховної Ради, Прем'єр-міністр України), які є Державними експертами; - Указом Президента міністр внутрішніх справ України, перший заступник міністра та два заступники наділені правами Державних експертів; - право ліцензування діяльності, пов'язаної з державною таємницею, надано Державному Комітету з питань державних секретів. На кожного працівника органів внутрішніх справ, який працює з документами, що містять секретну інформацію, має бути оформлений спеціальний допуск, а допуск (ліцензію) установам, організаціям і органам влади на здійснення діяльності, що містить державну таємницю, видає Державний Комітет з питань державних секретів. Законодавче передбачені також порядок допуску громадян до державної таємниці, відмова у наданні допуску, перевірка осіб у зв'язку з державною таємницею, скасування допуску, а також оскарження громадянином відмови від надання допуску до державної таємниці. Окрім того, Постановою Кабінету Міністрів України № 779 від 16 листопада 1994 р. встановлено письмову форму трудового договору з працівниками, діяльність яких пов'язана з державною таємницею. Закон встановлює обмеження громадян у праві виїзду на постійне проживання в іноземну державу, яке може реалізуватися не раніше ніж через п'ять років з часу скасування допуску. Не обмежується виїзд на постійне проживання в держави, з якими Україна має угоди про взаємну охорону державних таємниць або інші міжнародні угоди, які передбачають такий виїзд. Працівникам, які допущені до державної таємниці, за роботу з особливо важливими, цілком таємними і таємними носіями інформації до посадового окладу доплачуються спеціальні надбавки. За науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи з обмежувальними грифами також встановлюється доплата. При здійсненні судових, наглядових, контрольно-ревізійних функцій усі державні органи повинні дотримуватись вимог Закону «Про державну таємницю», а якщо зазначені органи не дотримуються встановленого порядку або не мають для цього відповідних умов, органи внутрішніх справ вправі відмовити їм у наданні таємної інформації. Слід особливо підкреслити, що начальники органів та підрозділів внутрішніх справ несуть персональну відповідальність за відповідність режиму секретності нормативним документам і зобов'язані здійснювати постійний контроль за забезпеченням охорони державної таємниці. Документи управління мають свої особливості в оформленні та організації при розгляді пропозицій, заяв, скарг громадян, при роботі з кадровою, фінансовою та матеріально-технічною документацією. Керівникам та працівникам органів внутрішніх справ необхідно розуміти, в яких ситуаціях найбільш доцільно застосовувати той чи інший вид документального оформлення управлінських рішень. Згідно статті 1 Закону України міліція - це державний озброєний орган виконавчої влади, що захищає життя, здоров’я, права і свободи громадян, власність, навколишнє середовище, інтереси суспільства і держави від протиправних посягань. До завдань міліції відносять : • забезпечення особистої безпеки громадян, захист їхніх прав і законних інтересів; • забезпечення безпеки дорожнього руху; • попередження правопорушень і їхнє припинення; • виявлення і розкриття злочинів; • охорона і забезпечення громадського порядку; • захист власності від злочинних зазіхань; • виконання накладених адміністративних стягнень. Міліція здійснює адміністративну, профілактичну,оперативно-розшукову, кримінально-процесуальну, виконавчу та охоронну функції. Принципи - це основні положення, закріплені в Конституції й інших законах України, на яких базується устрій, порядок функціонування і повноваження органів міліції. Існують такі принципи на яких ґрунтується діяльність міліції: • принцип законності; • принцип гуманізму і поваги до особистості; • принцип соціальної справедливості; • принцип взаємодії міліції з трудовими колективами, громадськими організаціями і н населенням; • принцип гласності; • принцип невтручання в діяльність міліції з боку політичних партій, рухів та інших громадських об’єднань. Міліція, як і будь-який інший державний орган, має свою чітко визначену законом структуру. У відповідності зі спеціалізацією, згідно із Законом України „ Про міліцію" в структурі міліції виділяються такі підрозділи: Кримінальна міліція веде боротьбу із загальнокримінальною злочинністю. Для цього співробітники міліції наділені пра¬вом проведення оперативно-розшукової діяльності, невідклад¬них слідчих дій. Основу кримінальної міліції становлять підрозділи карного розшуку, кримінальної міліції у справах не¬повнолітніх, Державної служби по боротьбі з економічною зло¬чинністю, боротьби з незаконним обігом наркотиків. Міліція громадської безпеки здійснює охорону громадсь¬кого порядку, а її основою є служба охорони громадського по¬рядку, до якої входять підрозділи патрульно-постової служби, дільничні інспектори міліції, служба паспортної та міграційної роботи, реєстрації фізичних осіб і дозвільної системи. Державна автомобільна інспекція здійснює контроль за дотриманням правил безпеки дорожнього руху, регулює рух транспорту і пішоходів на вулицях та автомобільних шляхах. При цьому ДАІ зобов'язана контролювати і технічний стан автотранспортних засобів, здійснювати їх облік тощо. Міліція охорони забезпечує охорону власності юридич¬них і фізичних осіб незалежно від форм власності. Даний підрозділ є єдиним підрозділом міліції, що здійснює свою діяльність на основі госпрозрахунку (договірні відносини). Спеціальні підрозділи міліції покликані забезпечувати охорону громадського порядку на об'єктах і територіях, що ма¬ють особливе значення чи потерпілих від стихійних, техно¬генних нещасть або катастроф. До них також відносяться спецпідрозділи міліції, "Сокіл", "Титан", тощо. Отже, міліція - це державний орган основним завданням якого є дотримання законодавства України усіма суб’єктами держави.
ЗМІСТ
ВСТУП РОЗДІЛ 1.ПОНЯТТЯ ТА ПРИНЦИПИ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ РОЗДІЛ 2. ПРАВА ТА ОБОВЯЗКИ МІЛІЦІЇ РОЗДІЛ 3. СЛУЖБА В ОРГАНАХ ВНУТРІШНІХ СПРАВ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑