Головна » Навчальні матеріали » Звіти » Про проходження практики

щоденник з практики, календарний план, обочі записи під час практики 
Звіт про проходження переддипломної практики на прикладі cільськогосподарського підприємства СГ ТзОВ «Агропродторг» (2014)

Звіт про проходження переддипломної практики на прикладі cільськогосподарського підприємства СГ ТзОВ «Агропродторг» (2014)​


 Маркетинговою діяльністю на підприємствах, у фірмах, як правило, займаються підрозділи, які здійснюють продаж, рекламу, дослідження, обслуговування споживачів і клієнтів, а також управляючі, що відповідають за певні територіальні ринки і товарні групи, віце-президент, який здійснює загальне керівництво маркетингом. Вони виконують певні обов'язки, що стосуються маркетингової діяльності – планування, ціноутворення, розподіл, просування товару на ринку, комунікації ринку, реклама тощо.
 Метою даної переддипломної практики є систематизація, розширення і закріплення теоретичних знань із маркетингу, застосування їх при вирішенні конкретних економічних проблем, розвиток навичок самостійної роботи та опанування методикою маркетингових досліджень при вирішенні питань.
 Обґрунтування рекомендації для прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу на визначеному підприємстві.
 Методи дослідження, які використовувались в роботі – статистичні, математичні.
 Об’єктом дослідження є підприємство ТзОВ «Агропродторг». Мета дослідження – розробка маркетингових заходів для цього підприємства.
 Актуальність теми полягає в тому, що маркетингові заходи є необхідними для економічного процвітання підприємства, і правильна розробка їх – це шлях до добробуту в нових економічних умовах. Особливо це стосується планування маркетингової стратегії підприємства, оскільки від правильності і доцільності виконання цієї роботи залежить успіх всієї маркетингової діяльності будь-якої фірми. 
 Завданням переддипломної практики є виявити ступінь підготовки із питань вибору та розробки маркетингової стратегії комплексу маркетингових заходів, товарної, цінової, збутової політики та просування товарів ТзОВ «Агропродторг».


ЗМІСТ

Вступ
1. Аналіз маркетингової діяльності підприємства
1.1. Характеристика організаційно – правових засад функціонування підприємства та основні техніко – економічні показники господарської діяльності
1.2. Дослідження системи управління маркетингом  на підприємстві
1.3. Характеристика рівня організації маркетингових досліджень
1.4. Проведення сегментації ринків, на яких працює підприємство
1.5. Оцінка товарної політики підприємства
1.6. Дослідження цінової політики підприємства
1.7. Оцінка політики розподілу підприємства
1.8. Характеристика комплексу маркетингових комунікацій підприємства
2. Планування маркетингової діяльності підприємства
2.1. Ситуаційний аналіз навколишнього (зовнішнього і внутрішнього) середовища маркетингових взаємодій підприємства
2.2. Постановка цілей маркетингу
2.3. Розробка плану маркетингової діяльності підприємства
2.4. Реалізація маркетингового плану і контроль за його виконанням
Висновки
Список використаних джерел


Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.

  Тип роботи:   звіт з практики
  Кількість сторінок:   57
  Рік захисту:   2014
  Ціна роботи:   33 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 

!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!!
↑↑​​​​​​​↑ Контактні дані ↑↑↑


Подібні роботи


Категорія: Про проходження практики | Добавив: great_scientist (19.05.2014)
Переглядів: 1598 | Теги: Звіт, практика, Звіт про проходження, сільськогосподарське підприємство, звіт з практики
Форма входа
Що шукаємо?
Про проходження практики
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 987

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru