Звіт про проходження педагогічної практики в Київському професійно–педагогічному коледжі ім. А. Макаренка (2015)
Сьогодення є епохою інформаційних технологій. Бурхливий розвиток комп'ютерних технологій викликав значне посилення уваги до використання комп'ютерної техніки в усіх галузях людської діяльності. А поява персональних комп'ютерів і сучасного програмного забезпечення, розрахованого на користувача, що має лише базові, початкові знання взагалі, зробила цей процес стрімким і повсюдним. Висока якість навчально-виробничого процесу неможлива без грамотного педагога, майстра, вихователя. Перед ним стоїть завдання не тільки навчати молодих людей за професійними якостями, а й навчити їх самостійно здобувати знання. З'являється нова техніка і виникає потреба в нових знаннях та вміннях, в Україні, молодій незалежній державі, катастрофічно не вистачає фахівців, що вміють ефективно працювати. Проте зроблено деякі важливі кроки, зокрема: йде процес поглиблення вивчення комп'ютерної техніки в школах, в училищах відкрито ряд нових професій, де інформаційним технологіям приділяється посилена увага. Крім того, для широкого кола населення центри зайнятості організовують різні за тривалістю і ступенем поглибленості курси комп'ютерної грамотності. У кожному вузі України передбачено проходження студентами педагогічної практики, яка є обов’язковим елементом підготовки будь-якого спеціаліста. Під час проходження практики студент закріплює здобуті знання і навички, отримуючи практичний досвід роботи в реальних умовах. Студент може мати досконалі теоретичні знання, але може розгубитися в ситуації, коли виникне необхідність прийняти рішення в реальних економічних умовах. Тому необхідно забезпечувати студентам змогу пройти педагогічну практику ще під час навчання у вузі, для того, щоб спробувати себе не тільки в ролі теоретика, а і практиканта.
ЗМІСТ
Вступ 4 1.Характеристика 5 2.Загальна характеристика навчального закладу 6 3.Індивідуальний план роботи 8 4.Психолого-педагогічна характеристика групи 27 ОКН 9 5.Психолого-педагогічна характеристика учня групи 27 ОКН 10 6.Психолого-педагогічна характеристика учня групи 27 ОКН 11 7.Конспект вступного інструктажу 12 8.Аналіз уроку виробничого навчання 14 9.Аналіз уроку виробничого навчання 15 10.Аналіз виховного заходу 17 Висновок 19 Список використаної літератури 20 Додатки
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑