Звіт про проходження культурно-дозвіллєвої практики на прикладі пришкільного оздоровчого табору «Сонечко» (2015)
Згідно розпорядження практику було пройдено у пришкільному оздоровчому таборі «Сонечко» з 30.06.2014 року до 20.07.2014 року. Метою культурно-дозвіллєвої практики є оволодіння уміннями організовувати і проводити оздоровчу, соціально-виховну, просвітницьку, дозвіллєву діяльність дітей в умовах загону. Також метою практики є закріплення, розширення та поглиблення професійних знань, удосконалення вмінь та навичок, набутих під час попередніх практик. Самостійне опрацювання завдань практики повинне бути підґрунтям для засвоєння теоретичних знань з педагогіки та психології. Завдання культурно-дозвіллєвої практики: 1.Ознайомитись із закладом (основні напрями діяльності, обов’язки спеціалістів, проблеми закладу); 2. Набуття досвіду самостійної роботи з тимчасовим дитячим колективом, організації життєдіяльності вихованців дитячому оздоровчому таборі з урахуванням їх вікових та індивідуальних особливостей; 3. Оволодіти різними формами та методами індивідуальної та групової діяльності в умовах дитячого оздоровчого табору. 4. Оволодіти технологіями організації та проведення колективних творчих справ і тематичних днів в дитячому оздоровчому таборі. 5. Оволодіти навичками індивідуального соціального впливу та соціального виховання. 6. Формувати професійні якості соціального педагога, соціального працівника (виявлення, прийняття й повага до індивідуальних особливостей дитини, співпереживання її емоційним проявам, уміння бачити в ній співучасника педагогічного процесу, довіра, почуття відповідальності за доручену справу, організованість та дисциплінованість, вірність принципам і цінностям соціальної роботи). Елементи освітньої діяльності включаються і до інших форм роботи з дітьми в повсякденному житті (ігри, самостійна діяльність, індивідуальна робота з дітьми, спостереження, екскурсії у природне і соціальне довкілля, організовані дидактичні ігри, трудова діяльність тощо). Систематично в освітню діяльність включаються завдання еспериментально-дослідницької діяльності, проблемно-пошукові ситуації, що позитивно зарекомендували себе в сучасній дидактиці. Педагоги в своїй роботі поєднують вербальні, наочні та практичні методи, відводять належне місце продуктивним видам діяльності, в яких діти здатні до самовираження і самореалізації (малювання, ліплення, конструювання), а також мовленнєвій, музично-руховій діяльності з урахуванням різного рівня розвитку, пізнавальних інтересів дитини. Спираючись на гуманістичну спрямованість освіти, педагоги працюють над створенням особистісно-орієнтованого виховного оточення дитини, комфортного, емоційного, розвивального середовища; перетворенням освітнього закладу на дім — теплий, затишний, безпечний – територію дружню до дитини і родини, адже в дошкільному закладі дитина, насамперед, живе, а вже потім виховується, готується до школи тощо.
ЗМІСТ
Вступ Характеристика тимчасового дитячого колективу «Веселка» Характеристика вихованця Індивідуальний план роботи План виховної роботи Висновок
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑