Головна » Навчальні матеріали » Звіти » Про проходження практики

щоденник з практики, календарний план, обочі записи під час практики 
Звіт про проходження культурно-дозвіллєвої практики на прикладі пришкільного оздоровчого табору «Сонечко» (2015)

Звіт про проходження культурно-дозвіллєвої практики на прикладі пришкільного оздоровчого табору «Сонечко» (2015)


 Згідно розпорядження практику було пройдено у пришкільному оздоровчому таборі «Сонечко»   з  30.06.2014 року до 20.07.2014 року.
 Метою культурно-дозвіллєвої практики є оволодіння уміннями організовувати і проводити оздоровчу, соціально-виховну, просвітницьку, дозвіллєву діяльність дітей в умовах загону.  Також метою практики є закріплення, розширення та поглиблення професійних знань, удосконалення вмінь та навичок, набутих під час попередніх практик. 
 Самостійне опрацювання завдань практики повинне бути підґрунтям для засвоєння теоретичних знань з педагогіки та психології.
 Завдання культурно-дозвіллєвої практики:
 1.Ознайомитись із закладом (основні напрями діяльності, обов’язки спеціалістів, проблеми закладу); 
 2. Набуття досвіду самостійної роботи з тимчасовим дитячим колективом, організації життєдіяльності вихованців дитячому оздоровчому таборі з урахуванням їх вікових та індивідуальних особливостей;
 3. Оволодіти різними формами та методами індивідуальної та групової  діяльності в умовах дитячого оздоровчого табору.
 4. Оволодіти технологіями організації та проведення колективних  творчих справ і тематичних днів в дитячому оздоровчому таборі.
 5. Оволодіти навичками індивідуального соціального впливу та соціального виховання.
 6. Формувати професійні якості соціального педагога, соціального працівника (виявлення, прийняття й повага до індивідуальних  особливостей дитини, співпереживання її емоційним проявам, уміння бачити в ній співучасника педагогічного процесу, довіра, почуття відповідальності за доручену справу, організованість та дисциплінованість, вірність принципам і цінностям соціальної роботи).
 Елементи освітньої діяльності включаються і до інших форм роботи з дітьми в повсякденному житті (ігри, самостійна діяльність, індивідуальна робота з дітьми, спостереження, екскурсії у  природне і соціальне довкілля, організовані дидактичні ігри, трудова діяльність тощо).
 Систематично в освітню діяльність включаються завдання еспериментально-дослідницької діяльності, проблемно-пошукові ситуації, що позитивно зарекомендували себе в сучасній дидактиці.
 Педагоги в своїй роботі поєднують вербальні, наочні та практичні методи, відводять належне місце  продуктивним видам діяльності, в яких діти здатні до самовираження і самореалізації (малювання, ліплення, конструювання), а також мовленнєвій, музично-руховій діяльності з урахуванням різного рівня розвитку, пізнавальних інтересів дитини.
 Спираючись на гуманістичну спрямованість освіти, педагоги  працюють над створенням особистісно-орієнтованого виховного оточення дитини, комфортного, емоційного, розвивального середовища; перетворенням освітнього закладу на дім — теплий, затишний, безпечний – територію дружню до дитини і родини, адже в дошкільному закладі дитина, насамперед, живе, а вже потім виховується, готується до школи тощо. 


ЗМІСТ


Вступ    
Характеристика тимчасового дитячого колективу «Веселка»
Характеристика вихованця
Індивідуальний план роботи
План виховної роботи
Висновок


  Тип роботи:   звіт з практики
  Кількість сторінок:   23
  Рік захисту:   2014
  Ціна роботи:   30 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 

!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!!
↑↑​​​​​​​↑ Контактні дані ↑↑↑


Подібні роботи


Категорія: Про проходження практики | Добавив: great_scientist (31.05.2015)
Переглядів: 1747 | Теги: виробнича практика, звіт практика
Форма входа
Що шукаємо?
Про проходження практики
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Що Вас привело на наш сайт?
Всього голосували: 709

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru