Головна » Навчальні матеріали » Звіти » Про проходження практики

щоденник з практики, календарний план, обочі записи під час практики 
Звіт про походження педагогічної практики на прикладі Бердичівської загальноосвітної школі I-III ст. № 7 (2013)

Звіт про походження педагогічної практики на прикладі  Бердичівської загальноосвітної школі I-III ст. № 7  (2013)


 Обравши КНЕУ, мені випала нагода здобути фах не лише фінансиста, а й викладача. Вивчаючи 3 семестри предмети психолого-педагогічного профілю, я не лише здобула нові знання, а й навчилась краще спілкуватись, висловлювати свої думки, виступати на публіці, дискутувати, важливим елементом було проведення уроку перед одногрупниками. Вінцем опанованих дисциплін стало проведення уроку в школі.
Мета педагогічної практики – оволодіння певними навичками викладацької діяльності.  Для досягнення мети під час підготовки до занять потрібно було відновити в пам'яті  знання з таких предметів, як: «Методика викладання економіки», «Психологія спілкування», «Психологія діяльності і навчальний менеджмент» «Психологія і педагогіка». Саме вдале поєднання знань з даних дисциплін допомогли мені правильно організувати власну викладацьку діяльність, ефективно розподілити і використати час на занятті, вибрати актуальні для даної освітньо-вікової групи форми і методи навчання, зрозуміти психологію учнів.
 Проходячи практику, я ставила перед собою такі цілі: 

  • відвідати урок та критично оцінити викладацьку діяльність вчителя;
  • зацікавити усіх учнів класу в процесі вивчення теми;
  • тримати увагу аудиторії;
  • навчитися правильно планувати час та дотримуватися плану заняття;
  • навчитися комбінувати різні засоби активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів;
  • випробувати на практиці способи привернення уваги, методи мотивації, 
  • організовувати та координувати діяльність малих груп;
  • навчитися швидко реагувати на поведінку учнів.

 В процесі практики студент має можливість проаналізувати викладацьку особливість ведення уроку, будучи присутнім на уроках, та вже на основі побаченого аналізувати подальшу роботу в цьому класі. Ще одним позитивним фактором практики є те, що студент самостійно здійснює аналіз аудиторії, дослідження колективу, бачить певні можливості кожного з учнів, самостійно підбирає обсяг, структуру і якість матеріалу, який повинен бути викладений, виділяє проблемні питання.
 В результаті проведеної практики студент бачить свої досягнення та помилки  і на основі цього аналізує ступінь своєї підготовленості та готовності до діяльності вчителя чи викладача.
 У нашому вузі навчають як бути управлінцями, і я не лише сподіваюсь, а й впевнена, що проведення уроку – одна зі сходинок успішної управлінської діяльності, адже це перевірка власних комунікативних навичок, управління колективом, знання матеріалу і вміння донести його до підлеглих.


ЗМІСТ


Вступ
І. Аналіз бази практики
ІІ. Аналіз відвіданих занять
ІІІ. Характеристика класу
ІV. Викладацька діяльність
V. Аналіз викладацької діяльності
Висновки
Література    
Додатки


Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.

  Тип роботи:   звіт з практики
  Кількість сторінок:   28
  Рік захисту:   2013
  Ціна роботи:   30 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 

!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!!
↑↑​​​​​​​↑ Контактні дані ↑↑↑


Подібні роботи


Категорія: Про проходження практики | Добавив: great_scientist (10.04.2014)
Переглядів: 1022 | Теги: походження, загальноосвітної, школі, на, Звіт, Бердичівської, практики, прикладі, ПЕДАГОГІЧНОЇ, про
Форма входа
Що шукаємо?
Про проходження практики
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 987

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru