Курсова робота: Використання та впровадження інноваційних педагогічних технологій в навчально-виховний процес (2014)
Інтеграція України у загальноєвропейський простір все більш явно ставить у центр вітчизняної системи освіти пріоритет людської особистості. У цих умовах ключовою фігурою стає педагог як носій загальнолюдських цінностей, як утворювач творчої особистості. Складність і неоднозначність змін, що відбуваються у нашому суспільстві, ставлять педагога перед необхідністю ціннісного самовизначення, вимагають від нього реалізації демократичних і гуманістичних принципів у педагогічній діяльності, підвищення рівня його загально-педагогічної діяльності та професійної культури. Все це можна досягти використовуючи в навчально-виховному процесі інноваційні педагогічні технології. Головна суть цих змін полягає в осмисленні та вивченні культуро творчого досвіду, в аналізі і рефлексії цілісного педагогічного процесу, причин труднощів і їхнього подолання, прогнозуванні результатів, що виникають і наслідків рішень, що приймаються, корекції здійснення педагогічного процесу, встановленні необхідних комунікативних зв’язків, їх регуляції та підтримки, в піднятті від окремих педагогічних функцій до їхньої системи, від типових педагогічних технологій до інноваційних, творчих, особистісно-орієнтованих, які перетворили суперпозицію педагога та субординаційну позицію вихованця в особистісно рівноправні позиції. Технології такого типу сприяють формуванню професійної культури педагога, запуску внутрішніх механізмів розвитку особистості шляхом впровадження в педагогічний процес новітніх педагогічних технологій. Вміле та активне використання цих технологій, готовність викладача до творчого пошуку разом з студентами, уміння створити атмосферу продуктивного пізнання сприятиме ефективному засвоєнню матеріалу останніми та збільшить інтерес до навчання. Мета роботи. Визначення видів, особливостей та шляхів запровадження технології в педагогічній науці та вибір найбільш ефективних інноваційних педагогічних технологій для раціонального використання в навчально-виховному процесі. Об’єкт дослідження. Педагогічна технологія, тобто детально продумана модель сумісної діяльності щодо проектування, організації та проведення навчально-виховного процесу з безумовним забезпеченням максимально комфортних умов як викладачу, так і студенту. Предмет дослідження: використання та впровадження інноваційних педагогічних технологій в навчально-виховний процес. Завдання дослідження: висвітлити історію запровадження технологій в педагогіці; навести різні підходи щодо класифікації педагогічних технологій; запропонувати методологічні особливості впровадження педагогічних технологій в навчально-виховний процес; розкрити сутність найбільш ефективніших інноваційних педагогічних технологій. Вибір педагогічної технології - це завжди вибір стратегії, пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи педагога та учня. Будь-яка діяльність може бути або технологією, або мистецтвом. Мистецтво засноване на інтуїції, технологія - на закономірностях науки. З мистецтва все починається, а технологією закінчується.
ЗМІСТ
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕХНОЛОГІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1 Сутність і структура педагогічних технологій 1.2 Основні дидактичні принципи педагогічної технології 1.3 Характеристика та основні компоненти педагогічних технологій РОЗДІЛ 2 ЗАГАЛЬНОПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЇХ СУТНІСТЬ ТА ЗАВДАННЯ 2.1 Особистісно орієнтовані технології 2.2 Технології проблемно-розвивального навчання 2.3 Технологія модульного навчання 2.4 Ігрові технології навчання 2.5 Нові інформаційні технології навчання 2.6 Проектна технологія навчання 2.7 Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑