Головна » Навчальні матеріали » Курсові роботи » Педагогічні дисципліни

Використання різних жанрів усної народної творчості в процесі формування всебічно розвиненої особистості на уроках музики (2014)

Курсова робота: Використання різних жанрів усної народної творчості в процесі формування всебічно розвиненої особистості на уроках музики (2014)


 У Національній доктрині розвитку освіти України у XXI столітті зазначається, що головна мета української системи освіти — створити умови для розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянина України, формувати покоління, здатні навчатися впродовж життя, створювати й розвивати цінності громадянського суспільства. 
 В умовах особистісно орієнтованого підходу до навчання й виховання актуальними завданнями початкової школи є розвиток у дитини всіх позитивних природних якостей, створення умов для самовизначення та розкриття неповторності кожного учня. Школа повинна реалізувати насамперед творчий потенціал дитини, забезпечити оволодіння учнями досвідом пошукової діяльності в атмосфері загального захоплення цікавою справою.  Розв’язання даного завдання потребує від кожного учителя формування в учня позитивної стійкої мотивації, яка б спонукала його до наполегливої самостійної роботи. 
 Найважливішим мотивом пізнавальної діяльності людини, який збуджує її до пошуку істини, є пізнавальний інтерес, який визначають як позитивне оцінне ставлення суб'єкта до своєї діяльності, вибіркову спрямованість людини на об'єкт і явища навколишньої дійсності. 
 Кожен учитель мріє про те, щоб його учні виросли допитливими людьми, «щоб у юному серці запалав вогник жадоби пізнання» Але як запалити цей вогник? З цього приводу В.О. Сухомлинський зазначав, що саме від учителя, залежить, чи відчує дитина романтику, красу пізнання.
 Система виховання підростаючого покоління засобами народної педагогіки - це створена упродовж віків самим народом система поглядів, переконань, ідеалів, традицій, звичаїв, покликаних формувати світоглядну свідомість та ціннісні орієнтації особистості. Виховання й освіта починаються із засвоєння духовних надбань рідного народу — мови, усної творчості, вірувань, моралі, національних традицій, звичаїв і обрядів, знань про різні сфери життя (народне землеробство, медицина, метеорологія тощо).
 Актуальність теми курсової роботи "Використання різних жанрів усної народної творчості в процесі формування всебічно розвиненої особистості" полягає в тому, що в молодшому шкільному віці найдоцільніше прищеплювати дітям любов і повагу до рідного народу, рідної землі, до традицій і звичаїв свого народу саме через систему засобів народної педагогіки.
 Головною метою навчання та виховання на сучасному етапі є "набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування у підростаючого покоління незалежно від національної належності особистісних рис громадян Української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури".
 Мета курсової роботи: проаналізувати роль жанрів усної народної творчості у всесторонньому розвитку особистості школяра.
 Відповідно до мети визначені такі завдання:
 - з’ясувати стан досліджуваної проблеми у педагогічній теорії та практиці;
проаналізувати психолого-педагогічну літературу з теми;
охарактеризувати основні елементи української народної педагогіки;
- обґрунтувати педагогічні умови виховання гуманних взаємин молодших школярів засобами усної народної творчості.
- визначити сутність, мету та значення процесу навчання та виховання молодших школярів засобами усної народної творчості;
- проаналізувати ставлення учнів до здобутків рідного народу;
 Об'єктом курсової роботи є навчально - виховний процес в початковій школі.
 Предмет дослідження - використання жанрів УНТ у навчанні  та вихованні дітей молодшого шкільного віку засобами музичного мистецтва.
- розробити методичні рекомендації з вдосконалення всестороннього розвитку особистості школярів в процесі навчання та виховання   засобами усної народної творчості.
 Мета дослідження: обґрунтувати педагогічні умови ефективного використання жанрів усної народної творчості для всебічного розвитку особистості учнів.


ЗМІСТ


Вступ 
Розділ 1. Мета та  завдання всебічного розвитку особистості
1.1.Народна педагогіка про всебічний розвиток особистості 
1.2. Класики педагогічної думки про всебічний розвиток особистості 
1.3. Сучасне звучання головної мети виховання
Розділ 2. Використання різних жанрів усної народної творчості в процесі формування всебічно розвиненої особистості 
2.1. Фольклор та його жанри 
2.2.  Використання жанрів фольклору для всебічного розвитку особистості на уроках та позакласних заходах
2.2.1. Виховання молодших школярів  засобами УНТ
Висновки
Список використаної літератури
Додатки


Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.

  Тип роботи:   курсова робота
  Кількість сторінок:   67
  Рік захисту:   2014
  Ціна роботи:   38 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Педагогічні дисципліни | Добавив: great_scientist (08.04.2014)
Переглядів: 354 | Теги: розвиненої, жанрів, використання, процесі, всебічно, народної, різних, усної, творчості, формування
Форма входа
Що шукаємо?
Аудит
Банківська діяльність
Бухгалтерський облік
Бюджетна система
Геодезія, картографія, упоравління територіями
Гроші та кредит
Економіка
Економіка підприємств
Зовнішньо-економічна діяльність
Маркетинг
Менеджмент
Митна справа
Педагогічні дисципліни
Податкова система
Психологія і педагогіка
Страхування
Управління проектами
Фінансове право
Фінансовий облік
Математика
Фінанси
Фінансовий аналіз
Право
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 909

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru