Головна » Навчальні матеріали » Курсові роботи » Педагогічні дисципліни

Ефективність прийомів для розвитку творчих здібностей школярів під час уроків читання (2014)

Курсова робота: Ефективність прийомів для розвитку творчих здібностей школярів під час уроків читання (2014)


 Проблема розвитку творчої особистості у початковій ланці була і залишається актуальною. Державі потрібні не відмінні виконавці, а інтелектуально розвинені, творчо обдаровані особистості.
 Розвиток творчості і творчих здібностей учнів хвилювала в різні часи не тільки відомих педагогів, але й дослідників, мислителів, філософів, науковців. Якщо говорити про творчість дитини, слід наголосити, що учні найчастіше не створюють щось зовсім нове, але створення, відкриття суб’єктивно нового для дитини вже є проявом творчості.. Творчість є одним із засобів підвищення емоційного тонусу особистості, закріплення комплексу емоційно-вольової регуляції, а головне — актуалізації позитивної гами переживань, яка супроводжує ефективну працю, переживання радості від зробленого, досягнутого, почуття впевненості у своїх силах, у своєму творчому потенціалі й творчих здібностях.
 Вивченням цієї проблеми займалися такі вчені й педагоги, як Г.Н. Кудіна, З.Н. Новолянська, Л.Є. Стрельцова, Н.Д. Тамарченко, Д.Б. Ельконін, А.М. Матюшкина, А.В. Запорожець та інші.  Різноманітні аспекти виховної та розвиваючої системи творчості , їх педагогічна спрямованість знайшли глибоке осмислення у творчості таких українських письменників і педагогів як Г. Сковорода, І. Франко, С. Русова, Н. Забіла, О. Іваненко, В. Сухомлинський.
 Розвиток творчості в учнів є важливим не лише тому, що завданням сучасної освіти є формування творчої особистості, а й тому, що людина, яка вміє творчо мислити, в нестандартних ситуаціях завжди знайде вихід, такій людині буде легше адаптуватися в житті. Лише творча особистість, спроможна створювати, управляти, пропонувати нові теорії, нові технології, нові напрямки розвитку, знаходити шляхи виходу зі складних нестандартних ситуацій. Тому забезпечення кожній людині можливості використання свого творчого потенціалу є одним із пріоритетних завдань як загальноосвітніх, так і позашкільних закладів.
 Виходячи з усього вище сказаного можна визначити такі елементи даної роботи: 
 Об'єктом дослідження є розвиток творчих здібностей школяра на уроці читання.
 Предметом дослідження є ефективні прийоми розвитку творчих здібностей школярів під час уроків читання.
 Мета дослідження - підвищення мотивації навчання під час уроків читання через розвиток творчих здібностей школярів.. 
 Відповідно до мети вирішувались наступні завдання дослідження:
- розглянути основні поняття творчості та творчих здібностей;
- визначити творчу діяльність школяра під час уроків читання;
- ознайомитись із засобами формування і розвитку мотивації на уроках читання.
 Гіпотеза дослідження залежить від припущенні у тому, що у системі навчання читання застосовувати ефективні прийоми розвитку творчих здібностей, то можливо виховати творчу особистість, розвинути дитячу уяву  і прищепити любов прекрасного, що підвищить мотивацію щодо навчання, за певних умовах:
1. якщо прийоми підібрані відповідно до віковими особливостями й потенційними можливостями дітей;
2. якщо складено комплекс занять із застосуванням ефективних прийомів розвитку творчих здібностей школяра.
 Для досягнення поставлених завдань використовувалися наступні методи дослідження: пошуково-бібліографічний – аналіз вітчизняної та зарубіжної літератури, історико-педагогічний аналіз друкованих джерел, матеріалів педагогічної преси; предметно-цільовий – аналіз педагогічної, психологічної літератури; структурно-системний аналіз. 
 Практичне значення дослідження визначається тим, що його основні висновки та рекомендації можуть бути використані з метою розробки технологій виявлення творчих здібностей, при роботі з обдарованими дітьми в практичній діяльності вчителів початкових класів.
 Структура курсової роботи. Курсова робота складається із вступу, двох розділів, висновку, списку використанних джерел та додатків.
 У першому розділі розкрито зміст поняття творчості та творчих здібностей та теоретичні основи процесу розвитку творчих здібностей школярів на уроках читання.
 У другому розділі висвітлено систему умов, методик розвитку творчих здібностей на роках читання.


ЗМІСТ


ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ  ПРОЦЕСУ  РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ
1.1.  Поняття творчості та творчих здібностей
1.2. Творча діяльність школяра під час уроків читання
1.3. Формування і розвиток мотивації на уроках читання
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ ІІ. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ
2.1. Розвиток творчих здібностей школярів у виконанні творчих завдань.
2.2.Методика стимулювання словесної творчості та навчання дітей творчої розповіді
2.3 Основні педагогічні напрями, форми та методи  розвитку  творчих  здібностей молодших школярів
Висновки до другого розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ


  Тип роботи:   курсова робота
  Кількість сторінок:   34
  Рік захисту:   2014
  Ціна роботи:   25 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Педагогічні дисципліни | Добавив: great_scientist (16.05.2014)
Переглядів: 341 | Теги: Час, під, уроків, розвитку, ефективність, творчих, школярів, здібностей, прийомів, для
Форма входа
Що шукаємо?
Аудит
Банківська діяльність
Бухгалтерський облік
Бюджетна система
Геодезія, картографія, упоравління територіями
Гроші та кредит
Економіка
Економіка підприємств
Зовнішньо-економічна діяльність
Маркетинг
Менеджмент
Митна справа
Педагогічні дисципліни
Податкова система
Психологія і педагогіка
Страхування
Управління проектами
Фінансове право
Фінансовий облік
Математика
Фінанси
Фінансовий аналіз
Право
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 920

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru