Бізнес-план приватного підприємства «Піца House» (2011)
Мета бізнес-плану - обґрунтувати ефективність організації приватного підприємства «Піца House», і зацікавити інвесторів взяти участь у фінансуванні запропонованого проекту. Підприємство пропонує виготовлення піци в досить широкому асортименті для задоволення будь-яких смаків. На першому етапі планується випускати три види піци: а) м'ясна; б) із сиром; в) із грибами. У майбутньому даний асортимент продукції буде розширений, з урахуванням смаків потенційних споживачів. Технологія виробництва використовує спеціальні рецептори та новітнє обладнання. Сировинну базу підприємства мають забезпечити виробники, які знаходяться на території Тернопільського району, що значно зменшить витрати на транспортування сировини, а також дасть можливість використовувати натуральну сировину високого ґатунку. Плановий обсяг випуску готової продукції - 143 280 штук на суму 1002960 грн. (без ПДВ)на основі діючих виробничих потужностей та їх реконструкції. Ринком збуту продукції є підприємства харчової промисловості, які безпосередньо контактують зі споживачами (кафе, ресторани, їдальні), а також декілька точок фірмової торгівлі в м. Тернополі. В подальшому планується забезпечити доставку піци на замовлення. Загальна вартість проекту по організації цеху з виробництва піци складає 100000 грн., які планується отримати в кредит. Персонал фірми складається з 5 осіб, які забезпечують безперебійну і високоефективну роботу підприємства. Конкурентноздатність фірми забезпечується низькими внутрішньовиробничими витратами виготовленням продукції високого ґатунку, високим рівнем обслуговування споживачів. Термін окупності складає 1 рік.
ЗМІСТ
1. Резюме 2. Загальні відомості про підприємство 3. Ринок збуту підприємства 4. Маркетинговий план 5. Оперативний план 6. План трудових ресурсів 7. Фінансовий план 8. Аналіз можливих ризиків та їх страхування Висновок Список використаної літератури
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑