Курсова робота: Стратегії формування міжнародної конкурентоспроможності підприємства на прикладі компанії «Конті» (2013)
В сучасних умовах поширення процесів глобалізації господарської діяльності спостерігається процес посилення конкуренції на світовому ринку. Характерною особливістю сучасної економічної діяльності є лібералізація зовнішньоекономічної діяльності, що призвела до стирання національних кордонів та формування єдиного глобального ринку, що дає можливість його суб’єктам отримувати прибуток по всьому світу. Тому основою виживання переважної більшості суб’єктів господарювання стає обслуговування не національних та регіональних ринків, а єдиного глобального ринку. Розвиток процесів глобалізації світової економіки призвів до виникнення глобальної конкуренції між суб’єктами, які оперують на світовому ринку. При цьому особливості глобальної конкуренції диктують специфічний підхід до ведення конкурентної боротьби та формування стратегії фірми. Передумовою успішного ведення господарської діяльності на світовому ринку є формування глобальної конкурентоспроможності, що являє собою здатність суб’єкта вести конкурентну боротьбу у глобальному масштабі. При цьому основою для формування та підвищення глобальної конкурентоспроможності фірми є використання специфічних для глобального економічного середовища конкурентних переваг, які дають змогу ефективно вести конкурентну боротьбу. З огляду на вищесказане, вважаємо актуальним дослідження сутності глобальної конкурентоспроможності та стратегій її формування. Метою даної курсової роботи є аналітичне дослідження процесів управління міжнародною конкурентоспроможністю Компанії «Конті». Об’єктом дослідження виступили Компанія «Конті», а також її основні конкуренти. Предмет дослідження – міжнародна конкурентоспроможність Компанії «Конті». В ході дослідження нами було поставлено наступні завдання: проаналізувати сучасний стан, та дати загальну характеристику Компанії «Конті»; оцінити міжнародну конкурентоспроможність продукції компанії; дати характеристику конкурентного середовища компанії; оцінити рівень міжнародної конкурентоспроможності компанії; дослідити конкурентні стратегії компанії дослідити систему управління міжнародною конкурентоспроможністю компанії розробити рекомендації щодо перспективних шляхів розвитку компанії для подальшого підвищення її конкурентних позицій. Інформаційною базою роботи стали праці російських та українських вчених, інформація з галузевих вісників, річна звітність компаній та їх офіційні веб-сайти. Курсова робота складається з 70 сторінок, на яких розміщено 13 таблиць та 14 рисунків. Список використаних джерел налічує 29 джерел.
ЗМІСТ
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ГЛОБАЛЬНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА СТРАТЕГІЇ ЇЇ ФОРМУВАННЯ 1.1. Сутність глобальної конкурентоспроможності 1.2. Конкурентні переваги як основа формування глобальної конкурентоспроможності 1.3. Характеристика процесу формування глобальної стратегії фірми РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНОЮ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ КОМПАНІЇ «КОНТІ» 2.1. Загальна характеристика Компанії «Конті» 2.2. Оцінка міжнародної конкурентоспроможності продукції Компанії «Конті» 2.3. Характеристика конкурентного середовища підприємства 2.4. Оцінка рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства 2.5. Характеристика конкурентних стратегій підприємства 2.6. Характеристика системи управління міжнародною конкурентоспроможність Компанії «Конті» РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УСУНЕННЯ СЛАБКИХ МІСЦЬ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНОЮ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ КОМПАНІЇ «КОНТІ» 3.1. Шляхи підвищення міжнародної конкурентоспроможності Компанії «Конті» 3.2. Поширення присутності на зарубіжних ринках як захід підвищення міжнародної конкурентоспроможності Компанії «Конті» ВИСНОВКИ Список використаних джерел ДОДАТКИ
Рисунки та таблиці:
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑