Фактор впливу цінової політики на конкурентні переваги підприємства (2013) - Економіка підприємств - Курсові роботи - Навчальні матеріали - Допоможемо студенту


Головна » Навчальні матеріали » Курсові роботи » Економіка підприємств

Фактор впливу цінової політики на конкурентні переваги підприємства (2013)

Курсова робота: Фактор впливу цінової політики на конкурентні переваги підприємства (2013)


 В умовах всеохоплюючих процесів глобалізації для кожного підприємства зокрема стає надважливим дослідження своєї позиції серед конкурентів в питанні ефективності та продуктивності праці. Саме це й визначає актуальність курсової роботи.
 Метою курсової роботи є оцінка конкурентоспроможності ПАТ «Бель Шостка Україна», базуючись на різноманітних фінансових показниках та позиції підприємства серед конкурентів. 
 Об'єктом дослідження виступає процес управління конкурентоспроможністю підприємства.
 Предметом дослідження є механізм управління конкурентоспроможністю підприємства.
 Реалізація поставленої мети обумовила необхідність вирішення наступних завдань:
 1) вивчити поняття конкурентоспроможності підприємства; 
 2) дослідити фінансові показники ПАТ «Бель Шостка Україна»; 
 3) проаналізувати проблеми конкурентоспроможності підприємства; 
 4) розробити рекомендації щодо підвищення рівня конкурентоспроможності ПАТ «Бель Шостка Україна». 
 Методи дослідження, які були використані в процесі написання курсової роботи: порівняння, індукція, аналіз, системний підхід, синтез та логічно-історичний метод.
 Робота є розрахунково-аналітичною тому інформаційною базою для її розробки послугували статті українських та іноземних авторів, дані фінансових рейтингових компаній та фінансові показники діяльності ПАТ «Бель Шостка Україна» (офіційний сайт та інформаційне агентство Сміда).
 Курсова робота містить 46сторінок, 13 таблиць, 3 рисунки, список використаних джерел із 15 найменувань, 1 додаток.


ЗМІСТ


ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність та особливості цінової політики як чинника формування конкурентних переваг підприємства
1.2. Цілі та принципи цінової політики підприємства
1.3. Основні стратегії розробки цінової політики як одного з чинників формування конкурентних переваг підприємства 
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Загальна характеристика діяльності ПАТ «Бель Шостка Україна»
2.2. Характеристика конкурентного середовища підприємства та оцінка рівня його міжнародної конкурентоспроможності
2.3. Характеристика конкурентних стратегій ПАТ «Бель Шостка Україна»
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 
3.1. Розроблення рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності ПАТ «Бель Шостка Україна» 
3.2. Інноваційні чинники формування конкурентних переваг підприємства
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ


Рисунки та таблиці:


  • Зміст цінової політики підприємства
  • Характеристика цілей ціноутворення
  • Формування цінових рішень залежно від ситуації
  • Обсяг виробленої продукції ПАТ «Бель Шостка УКраїна» та основних конкурентів за 2011 рік 
  • Сильні та слабкі сторони ПАТ «Бель Шостка Україна» та основних конкурентів
  • Оцінка конкурентного середовища
  • Показники оцінки конкурентного середовища ТМ «Шостка» та головних конкурентів
  • Конкурентна карта ринку
  • Факторний аналіз динаміки ринкової частки підприємства
  • Карта стратегічних груп
  • Основні показники ПАТ «Бель Шостка Україна» та основних конкурентів
  • Зведена таблиця початкових даних
  • Багатокутник конкурентоспроможності ПАТ «Бель Шостка Україна»
  • Цінові стратегії та умови їх застосування для твердих сирів ТМ «Шостка»
  • SWOT – аналіз діяльності підприємства
  • Класифікація цін за різними напрямками (класифікаційними ознаками) 

  Тип роботи:   курсова робота
  Кількість сторінок:   45
  Рік захисту:   2013
  Ціна роботи:   25 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Економіка підприємств | Добавив: great_scientist (13.06.2014)
Переглядів: 95 | Теги: конкурентоспроможність, цінова політки, конкурентні переваги
Форма входа
Що шукаємо?
Аудит
Банківська діяльність
Бухгалтерський облік
Бюджетна система
Геодезія, картографія, упоравління територіями
Гроші та кредит
Економіка
Економіка підприємств
Зовнішньо-економічна діяльність
Маркетинг
Менеджмент
Митна справа
Педагогічні дисципліни
Податкова система
Психологія і педагогіка
Страхування
Управління проектами
Фінансове право
Фінансовий облік
Математика
Фінанси
Фінансовий аналіз
Право
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Що Вас привело на наш сайт?
Всього голосували: 433

Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru