Курсова робота: Фактор впливу цінової політики на конкурентні переваги підприємства (2013)
В умовах всеохоплюючих процесів глобалізації для кожного підприємства зокрема стає надважливим дослідження своєї позиції серед конкурентів в питанні ефективності та продуктивності праці. Саме це й визначає актуальність курсової роботи. Метою курсової роботи є оцінка конкурентоспроможності ПАТ «Бель Шостка Україна», базуючись на різноманітних фінансових показниках та позиції підприємства серед конкурентів. Об'єктом дослідження виступає процес управління конкурентоспроможністю підприємства. Предметом дослідження є механізм управління конкурентоспроможністю підприємства. Реалізація поставленої мети обумовила необхідність вирішення наступних завдань: 1) вивчити поняття конкурентоспроможності підприємства; 2) дослідити фінансові показники ПАТ «Бель Шостка Україна»; 3) проаналізувати проблеми конкурентоспроможності підприємства; 4) розробити рекомендації щодо підвищення рівня конкурентоспроможності ПАТ «Бель Шостка Україна». Методи дослідження, які були використані в процесі написання курсової роботи: порівняння, індукція, аналіз, системний підхід, синтез та логічно-історичний метод. Робота є розрахунково-аналітичною тому інформаційною базою для її розробки послугували статті українських та іноземних авторів, дані фінансових рейтингових компаній та фінансові показники діяльності ПАТ «Бель Шостка Україна» (офіційний сайт та інформаційне агентство Сміда). Курсова робота містить 46сторінок, 13 таблиць, 3 рисунки, список використаних джерел із 15 найменувань, 1 додаток.
ЗМІСТ
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність та особливості цінової політики як чинника формування конкурентних переваг підприємства 1.2. Цілі та принципи цінової політики підприємства 1.3. Основні стратегії розробки цінової політики як одного з чинників формування конкурентних переваг підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Загальна характеристика діяльності ПАТ «Бель Шостка Україна» 2.2. Характеристика конкурентного середовища підприємства та оцінка рівня його міжнародної конкурентоспроможності 2.3. Характеристика конкурентних стратегій ПАТ «Бель Шостка Україна» РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Розроблення рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності ПАТ «Бель Шостка Україна» 3.2. Інноваційні чинники формування конкурентних переваг підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Рисунки та таблиці:
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑