Головна » Навчальні матеріали » ІНДЗ (КПІЗи) » Маркетинг

Звіт про маркетингове дослідження ринку шоколаду (2010)

Звіт про маркетингове дослідження ринку шоколаду (2010)


 Сьогодні дуже актуальна тема шоколадних виробів. Так як асортимент шоколадних виробів та, звісно, самого шоколаду збільшується, росте по днях та ночах. Космічне число людей вживають шоколад, а саме головне, що не мало таких осіб, які вважають його найкращим кондитерським виробом.
 В останні роки значно змінилась структура асортименту кондитерських виробів, що обумовлено використанням різних видів сировини, економією какао-бобів, горіхів, масла вершкового, цукру та інших видів, значно поширилося використання нетрадиційних видів сировини.
 Шоколад у нас відмінної якості і асортименту. Але чи досить буде тільки цього для подальшого розвитку галузі - вже інше питання. Поступова інтеграція України в міжнародне співтовариство припускає, в першу чергу, перехід виробників на міжнародні стандарти. Чи зможуть вітчизняні виробники утримати свої позиції в нових умовах, залежить, в першу чергу, від них самих. Умови дня завтрашнього формуються вже сьогодні, як і майбутнє самих виробників.
 У майбутньому прогнозується збільшення цін на кондитерську продукцію, вироблену в Україні, що пов’язано з очікуваним підвищенням вартості енергоносіїв та основної сировини.   На пропозицію вітчизняної кондитерської продукції впливатимуть ціни на внутрішньому ринку цукру, борошна, олійно-жирової продукції, на світовому ринку какао-бобів, горіхів, сухофруктів та інших інгредієнтів. Відчутним для українських виробників кондитерської продукції залишатиметься рівень цін на газ, оскільки його частка в собівартості цих товарів становить близько 3%. На обсяги та структуру виробництва вітчизняних кондитерів впливатимуть митні обмеження з боку РФ як стратегічного партнера у цій галузі. Крім того, на думку провідних виробників, вітчизняний кондитерський ринок зараз досяг такого рівня виробництва, що може відмовитись від «дешевої» продукції та переорієнтуватись на виробництво більш високорентабельних кондитерських виробів. Передумовою для цього є також поступове зростання доходів населення.
 Надалі буде тривати переорієнтація виробництва на випуск складніших у виготовленні видів цукристих кондитерських виробів, оскільки виробники не можуть вкладати значні інвестиції у розвиток відразу всіх напрямів. Кондитерський ринок України у найближчі роки найімовірніше чекатиме спеціалізація. Виробництво і надалі буде концентруватися у найбільших холдингах.
 Визначивши проблему, ми вирішили дослідити також і зовнішній ринок, перспективи експорту українського шоколаду за кордон. Таким чином метою нашого дослідження стало визначення перспектив експорту українського шоколаду, пошук цільових ринків збуту . 
 Для здійснення повного маркетингового дослідження ми виділили у своїй роботі такі завдання:
1) дослідження внутрішнього ринку;
2) дослідження ринку шоколаду у країнах світу;
3) відбір потенційних цільових ринків та їх порівняння;
4) вибір найвигіднішого цільового ринку для експорту українського шоколаду.    
 У своєму дослідженні ми використовували вторинну інформацію, в основному з Інтернету. Ми обирали сайти різних видань журналів, преси, а також сайти виробників шоколаду, які подають інформацію про національний та міжнародний ринок. Позитивна оцінка вторинної інформації дозволяє приступити до її інтерпретації, формулювання висновків і розробки рекомендацій, спрямованих на досягнення мети й вирішення завдань маркетингового дослідження. 
 Таким чином, визначивши проблему, мету, завдання і у наступному пункті методологію дослідження, можна перейти до самого маркетингового дослідження.


ЗМІСТ

Список додатків
Список ілюстрацій
Резюме
Вступ
Методологія дослідження
РОЗДІЛ 1. Особливості продукту та перспективи розвитку галузі національної економіки
1.1. Особливості вітчизняного продукту
1.2. Національний ринок шоколаду України
1.3. Тенденції розвитку національного ринку шоколаду в Україні
РОЗДІЛ 2. Стан світового ринку шоколаду
РОЗДІЛ 3. Вибір цільових ринків
РОЗДІЛ 4. Обґрунтування маркетингових заходів (запропонувати сегменти ринку, можливе позиціювання продукції, комплекс маркетингу) 
ВИСНОВКИ
РЕКОМЕНДАЦІЇ
ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ
КОРИСНІ АДРЕСИ І ТЕЛЕФОНИ
ДОДАТКИ
ІЛЮСТРАЦІЇ


Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.

  Тип роботи:   аналітична робота
  Кількість сторінок:   57
  Рік захисту:   2010
  Ціна роботи:   28 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Маркетинг | Добавив: great_scientist (14.05.2014)
Переглядів: 1177 | Теги: Звіт, ринок шоколаду України, дослідження ринку, аналіз ринку
Форма входа
Що шукаємо?
Правознавство
Контроль та ревізія в митних органах
Страхування
Фіскальне адміністрування
Фіскальна безпека
Інформаційні системи і технології
Фінансова діяльність суб'єктів підприємництва
Історія економіки та економічної думки
Маркетинг
Місцеві фінанси
Податкова система
Соціальне страхування
Менеджмент
Фінанси
Політологія
Світові торгові системи
Бюджетна система
Банківські операції
Фінансове регулювання ЗЕД
Українська мова
Гроші та кредит
Національна економіка
Центральний банк і грошово кредитна політика
Економіка і фінанси страхових фірм
Міжнародна економіка
Філософія
Статистика
Макроекономіка
Податкова система
Соціологія
Психологія і педагогіка
Інформатика
Міжнародний менеджмент
Менеджмент персоналу
Стратегічне управління
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Що Вас привело на наш сайт?
Всього голосували: 523

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru