Загальна характеристика діяльності корпорації «Roshen» (2012)
Корпорація "ROSHEN" є лідером українського ринку шоколаду, заснована в 1996 році. Об'єднує 4 кондитерські фабрики - Вінницьку, Київську, Маріупольську та Кременчуцьку. А з 2002 року до складу корпорації увійшла Ліпецька кондитерська фабрика "Ліконф" (Росія), із виробничими потужностями до 30 тис. т продукції на рік. У 2006 році до складу корпорації приєдналася Клайпедська кондитерська фабрика (Литва). Ключовий співвласник Групи - відомий український бізнесмен і політик, екс-нардеп, голова ради Нацбанку України Петро Порошенко. Асортимент нараховує більше 200 видів цукерок, шоколаду, карамелі, вафель, печива, мармеладу і тортів при загальному обсязі виробництва 350 тисяч тон на рік. Вироблену продукцію планується реалізовувати по всій території України. Також є можливості для її продажу в сусідніх Російській Федерації та Білорусії. Метою Roshen є зберегти лідерство за загальними обсягами виробництва і продажів кондитерських виробів в Україні. Одна з складових збереження лідерства постійні інновації в області устаткування і технологій. Безумовно, корпорація «ROSHEN» досягла прихильності багатьох споживачів завдяки вдалому брендингу. Вони віддають перевагу саме цьому виробнику кондитерських виробів, бо переконалися, що ця подукція підтверджується, перш за все, якістю. В уявленні споживачів бренд Roshen одразу асоціюється з відомим слоганом: «Roshen солодкий знак якості!». І це не просто слова, корпорація «ROSHEN» дійсно виробляє якісні продукти і споживач вже встиг переконатися в цьому. Основною ціллю компанії "ROSHEN" є перетворення продукції підприємства в продукцію масового споживання для максимізації прибутку та збільшення обсягів реалізації. Зокрема основним завданням дослідження є аналіз діяльності корпорації "ROSHEN". В дані роботі ми даємо характеристику корпорації, розрахунок та дослідження фінансово-екномічних показників, розробка шляхів подальшого розвитку корпорації в умовах ринкової конкуренції.
ЗМІСТ
Вступ Розділ 1. Характеристика діяльності корпорації «Roshen», стратегія розвитку Розділ 2. Організаційна та корпоративна структура управління "ROSHEN" Розділ 3. Фінансово-економічні показники діяльності корпорації "ROSHEN" та їх аналіз Розділ 4. Державне регулювання діяльності об′єднань, проблеми та можливі шляхи вирішення Розділ 5. Основні напрями подальшого розвитку об′єднань в Україні Висновки Список використаної літератури
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑