Головна » Навчальні матеріали » ІНДЗ (КПІЗи) » Маркетинг

Загальна характеристика діяльності корпорації «Roshen» (2012)

Загальна характеристика діяльності корпорації «Roshen» (2012) 


 Корпорація "ROSHEN" є лідером українського ринку шоколаду, заснована в 1996 році. Об'єднує 4 кондитерські фабрики - Вінницьку, Київську, Маріупольську та Кременчуцьку. А з 2002 року до складу корпорації увійшла Ліпецька кондитерська фабрика "Ліконф" (Росія), із виробничими потужностями до 30 тис. т продукції на рік. У 2006 році до складу корпорації приєдналася Клайпедська кондитерська фабрика (Литва). Ключовий співвласник Групи - відомий український бізнесмен і політик, екс-нардеп, голова ради Нацбанку України Петро Порошенко.
 Асортимент нараховує більше 200 видів цукерок, шоколаду, карамелі, вафель, печива, мармеладу і тортів при загальному обсязі виробництва 350 тисяч тон на рік. Вироблену продукцію планується реалізовувати по всій території України. Також є можливості для її продажу в сусідніх Російській Федерації та Білорусії.
 Метою Roshen є зберегти лідерство за загальними обсягами виробництва і продажів кондитерських виробів в Україні. Одна з складових збереження лідерства постійні інновації в області устаткування і технологій. Безумовно, корпорація «ROSHEN» досягла прихильності багатьох споживачів завдяки вдалому брендингу. Вони віддають перевагу саме цьому виробнику кондитерських виробів, бо переконалися, що ця подукція підтверджується, перш за все, якістю. В уявленні споживачів бренд Roshen одразу асоціюється з відомим слоганом: «Roshen солодкий знак якості!». І це не просто слова, корпорація «ROSHEN» дійсно виробляє якісні продукти і споживач вже встиг переконатися в цьому.
 Основною ціллю компанії "ROSHEN" є перетворення продукції підприємства в продукцію масового споживання для максимізації прибутку та збільшення обсягів реалізації.
 Зокрема основним завданням дослідження є аналіз діяльності корпорації "ROSHEN".  В дані роботі ми даємо характеристику корпорації, розрахунок та дослідження фінансово-екномічних показників, розробка шляхів подальшого розвитку корпорації в умовах ринкової конкуренції.


ЗМІСТ


Вступ
Розділ 1. Характеристика діяльності корпорації «Roshen», стратегія розвитку
Розділ 2. Організаційна та корпоративна структура управління "ROSHEN"
Розділ 3. Фінансово-економічні показники діяльності корпорації "ROSHEN" та їх аналіз 
Розділ 4. Державне регулювання діяльності об′єднань, проблеми та можливі шляхи вирішення
Розділ 5. Основні напрями подальшого розвитку об′єднань в Україні
Висновки
Список використаної літератури


  Тип роботи:   реферат
  Кількість сторінок:   21
  Рік захисту:   2012
  Ціна роботи:   20 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 


Подібні роботи


Категорія: Маркетинг | Добавив: great_scientist (20.05.2014)
Переглядів: 4973 | Теги: аналіз підприємства, виробництво шоколаду, аналіз Roshen, корпорація Roshen
Форма входа
Що шукаємо?
Правознавство
Контроль та ревізія в митних органах
Страхування
Фіскальне адміністрування
Фіскальна безпека
Інформаційні системи і технології
Фінансова діяльність суб'єктів підприємництва
Історія економіки та економічної думки
Маркетинг
Місцеві фінанси
Податкова система
Соціальне страхування
Менеджмент
Фінанси
Політологія
Світові торгові системи
Бюджетна система
Банківські операції
Фінансове регулювання ЗЕД
Українська мова
Гроші та кредит
Національна економіка
Центральний банк і грошово кредитна політика
Економіка і фінанси страхових фірм
Міжнародна економіка
Філософія
Статистика
Макроекономіка
Податкова система
Соціологія
Психологія і педагогіка
Інформатика
Міжнародний менеджмент
Менеджмент персоналу
Стратегічне управління
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 927

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru