ЗМІСТ
ВСТУП РОЗДІЛ 1. НАВЧАННЯ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ УЧНІВ ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЯК ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМА 1.1. Аналіз теоретичних джерел з методики навчання графічного дизайну учнів позашкільних закладів освіти 1.2. Сутність поняття «графічний дизайн» і його види 1.3. Класифікація пластичних мистецтв Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНИЙ ДОСВІД НАВЧАННЯ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ УЧНІВ ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ 2.1. Традиційні методики художньо-графічної діяльності учнів у загальноосвітніх навчальних закладах 2.2. Особливості навчання графічного дизайну у позашкільних закладах освіти 2.3. Констатувальний експеримент з виявлення стану навчання графічного дизайну у позашкільних закладах освіти Висновки до другого розділу РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ У ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ 3.1. Експериментальна методика навчання графічного дизайну у позашкільних закладах освіти 3.2. Апробація експериментальної методики навчання графічного дизайну у процесі позашкільної діяльності 3.3. Результативність дослідно-експериментальної роботи з навчання графічного дизайну учнів позашкільних закладів освіти Висновки до третього розділу ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ДОДАТКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑