ЗМІСТ
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ РАННЬОГО ВІКУ 1.1. Сутнісна характеристика професійної підготовки студентів до роботи з дітьми раннього віку 1.2. Генезис розвитку системи підготовки фахівців до роботи з дітьми раннього віку 1.3. Зміст, методи і специфіка роботи майбутніх вихователів з дітьми раннього віку РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ РАННЬОГО ВІКУ 2.1. Стан готовності студентів педагогічного університету до роботи з дітьми раннього віку 2.2. Структура і зміст моделі підготовки майбутніх вихователів до роботи з дітьми раннього віку 2.3. Реалізація моделі підготовки майбутніх вихователів до роботі з дітьми раннього віку ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ. ДОДАТКИ
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому більш детальну інформацію про роботу можна дізнатись у автора цієї роботи.
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑