Головна » Навчальні матеріали » Дипломні роботи » Податкова система

Теоретико-організаційні засади здійснення податкового контролю в Україні (2013)

Теоретико-організаційні засади здійснення податкового контролю в Україні (2013)


 Здійснивши ґрунтовний аналіз теоретичних засад та розглянувши існуючу нормативно-правову базу здійснення податкового контролю можна зробити ряд таких узагальнень.
 По-перше, податковий контроль є самостійним напрямом державного фінансового контролю.  Характерним для нього є певна стадія фінансової діяльності – стадія мобілізації коштів до публічних грошових фондів. Забезпечення режиму суворого додержання приписів норм податкового законодавства зобов’язаними суб’єктами податкових правовідносин є головною метою податкового контролю. Від ступеня ефективності контрольної діяльності органів, що здійснюють податковий контроль, безпосередньо залежить рівень доходів бюджетів та державних цільових фондів, позаяк, податковий контроль виступає гарантією задоволення публічних майнових інтересів та є важливим чинником соціально-економічної стабільності держави, її фінансової безпеки.
 По-друге, податковий контроль як складова частина державного управління економікою має певну специфіку практики застосування і цільову спрямованість, що відрізняє його від інших видів контролю. Він проводиться шляхом застосування науково обґрунтованих мето¬дів встановлення ступеня відповідності практики оподаткування положенням розробленої податкової політики. Інститут податкового контролю є складовим елементом загальної структури контролюючих органів держави.
 Під податковим контролем слід розуміти діяльність уповноважених державою органів по контролю за дотриманням платниками податків, податковими агентами і платниками зборів і обов’язкових платежів правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків, зборів і обов’язкових платежів до бюджету і державних спеціалізованих фондів, а також внутрікорпоративну контрольну діяльність за формуванням бази оподаткування (сплати обов'язкових платежів і зборів) і виконання фіскальних зобов’язань з метою збалансування інтересів учасників податкових відносин, контролю за реалізацією підконтрольними суб’єктами своїх прав, зниження податкових ризиків держави, територіальних громад, господарюючих суб’єктів і населення, виявлення порушень податкового законодавства, запобігання їх виникненню, підвищення податкової культури і дисципліни платників податків (обов’язкових зборів і платежів).
 Суб’єктами податкового контролю виступають контролюючі органи. 
 В Податковому  кодексі України визначено два органи контролю – це:
 - органи ДПС – щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби;
 - органи державної митної служби – щодо мита, акцизного податку, ПДВ, інших податків, які відповідно до податкового законодавства справляються у разі ввезення (пересилання) товарів і предметів на митну територію України або територію спеціальної митної зони або вивезення (пересилання) товарів і предметів з митної території України або спеціальної митної зони.
 По-третє, на сьогоднішній день, згідно чинного законодавства України, податковий контроль здійснюється вище вказаними контролюючими органами шляхом:
  ведення обліку платників податків;
  інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органів державної податкової служби;
  перевірок та звірок відповідно до законодавства, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому іншими спеціальними законами, що регулюють відповідну сферу правовідносин.


ЗМІСТ


1.1.Теоретичні основи податкового контролю
1.2. Функції та роль органів Державної податкової служби України як суб’єкта податкового контролю
1.3. Нормативно-правові аспекти реалізації податкового контролю в Україні
Висновки до розділу

Рис. 1.1. Основні елементи системи податкового контролю в Україні 
Рис. 1.2. Структура податкового контролю 
Рис. 1.3. Контролюючі органи
Рис. 1.4. Шляхи здійснення податкового контролю
Рис. 1.5. Податкові перевірки та звірки
Рис. 1.6. Максимальні терміни проведення виїзних перевірок 


  Тип роботи:   розділ диплому+література
  Кількість сторінок:   52
  Рік захисту:   2013
  Ціна роботи:   25 грн.
  Автор роботи:   Андрій VK
  Телефон:   (099) 28 72 185
  Email   botanchikeu@gmail.com

 

!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!!
↑↑​​​​​​​↑ Контактні дані ↑↑↑


Подібні роботи


Категорія: Податкова система | Добавив: great_scientist (20.05.2014)
Переглядів: 1078 | Теги: податкові звірки, податкові органи, Податковий контроль, податкові перевірки, контролюючі органи, платники податків
Форма входа
Що шукаємо?
Податкова система
Митна справа
Менеджмент
Фінансова діяльність суб'єктів господарювання
Банківська справа
Інформаційні системи та технології
Бухгалтерський облік
Фінанси
Професійна оссвіта
Різне
Історія
Туризм
Машинобудування
Групи в соц.мережі
Оцініть сайт
Оцініть сайт
Всього голосували: 987

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачі: 0



Рейтинг@Mail.ru