Теоретичні та організаційні аспекти інформативної діяльності державного управління (2013)
Суб’єктивне право на інформацію – це гарантована державою можливість фізичних та юридичних осіб і держави (державних органів) вільно одержувати, використовувати, поширювати та зберігати відомості та/або дані, необхідні їм для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів, здійснення завдань і функцій, що не порушують права, свободи і законні інтереси інших громадян, права та інтереси юридичних осіб. Відкрита інформація – це законодавче визначені відомості та/або дані, доступ, розповсюдження та використання яких відповідно до законодавства не може бути обмежений. Особливістю відкритої інформації є те, що: • це – законодавчо визначена інформація; • доступ до відкритої інформації не може бути обмеженим; • отримання відкритої інформації відбувається безоплатно; • користування відкритою інформацію здійснюється на свій розсуд; • відмовлення в доступі до відкритої інформації за будь-якими причинами є неможливим. Інформативно-консультативну діяльність можна умовно поділити на три рівні (стадії) - інформативну, інформативно-аналітичну (інформаційну аналітику) і консультативно-аналітичну. Вони розрізняються між собою не лише хронологічно, але і в структурно-функціональному плані. Причому за типами прикладної діяльності їх достатньо поділити на два види робіт: інформаційні технології першого рівня і власне інформативно-консультативну діяльність. Митний кодекс України в редакції 2012 року регламентував особливості інформативно-консультативної діяльності митних органів в Главі 3. «Інформування, консультування та попередні рішення з питань державної митної справи». Митні органи інформують заінтересованих осіб про митні правила у встановленому законом порядку. Для спрощення доступу заінтересованих осіб до такої інформації митні органи застосовують інформаційні технології. Інформація щодо законодавства України з питань державної митної справи надається у встановленому законом порядку. Митні органи надають не тільки інформацію, яку запитувала заінтересована особа, а й будь-яку іншу інформацію, яка стосується запиту, якщо її доведення до відома заінтересованої особи вважається митним органом доцільним. Консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи надаються митницями за місцем розташування підприємств (за місцем проживання або тимчасового перебування громадян) або центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної митної справи, в усній, письмовій або, за бажанням заінтересованої особи, електронній формі у строк, що не перевищує 30 календарних днів, наступних за днем отримання відповідного звернення. Консультації в письмовій формі надаються у вигляді рішень митних органів.
ЗМІСТ
1. Теоретико-правові аспекти доступу до відкритої інформації 2. Інформативно-консультативна діяльність: сутність та особливості реалізації 3. Законодавчі новації інформативно-консультативної діяльності ДМСУ Висновки
Рис. 1. Структурна модель інформативно-консультативної діяльності Рис. 2. Класифікація видів інформації Рис. 3. Особливості консультування у митній сфері Рис. 4. Інформаційно-комунікаційний та інформаційно-довідковий департаменти в структурі Міністерства доходів і зборів України Рис. 5. Сфери застосування попередніх рішень внаслідок митного консультування
!!! Якщо у Вас виникла помилка при завантаженні роботи - зв'яжіться з автором !!! ↑↑↑ Контактні дані ↑↑↑